• Ja, momenteel zit ik achter mijn computer met een albino valkparkietje (cat)
    De vogel van mijn zus, waarvan ik in een vorig topic zei dat ze nog geen naam had gekregen.
    Mijn schoonbroer en mijn zus hebben dus uiteindelijk toch voor de naam typex gekozen, wat ik nog steeds redelijk belachelijk vind.

    In ieder geval, het vogeltje zit nu dus op mijn schouder en lijkt niet van plan om de eerste minuten weg te gaan aangezien het slaapt.:Y)
    Voor mijn doen is dat best speciaal aangezien ik het niet echt zo met vogels heb, maar deze is echt super tam dus het is haalbaar.
    Het beestje zit nu al zo'n uurtje op mijn schouder en ja, dat begin je toch wel te voelen aangezien ik niet erg veel durf te bewegen uit angst dat ze zal vallen.

    Ja, ze kan niet vliegen want haar vleugels zijn geknipt.
    Dus ze kan dus wel degelijk vallen.(cat)
    Ik ben in ieder geval trots op mezelf dat ik al zo lang in de buurt van mijn nieuwe, gevederde vriendin zit.

    Waarom zijn jullie vandaag trots op jezelf?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Trek een foto :'D

    Ik heb eindelijk wat huiswerk gedaan! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Trek een foto :'D

    Ik heb eindelijk wat huiswerk gedaan! (:

    Zal een zien of het me lukt aangezien het beestje met haar rug naar voor gericht zit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vet schattig (: Ik heb vandaag niet echt een reden om ergens trots op te zijn, misschien zo als ik van plan ben om mijn huiswerk te maken ;d.


    I still think of the guitar bible.

    Niet echtxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.



    Niet op mijn vreemde houding en schele ogen letten(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kei leuk. ^^ Ik wil ook een vogel die op m'n schouder gaat zitten!


    Bad decisions make good stories.

    Cool (bloos)
    wij hebben helaas alleen een kat die al sinds haar geboorte mentaal beschadigd is en niet graag geknuffeld wordt (no_chears)
    ze is niet mentaal beschadigd omdat ze niet geknuffeld wil worden hoor...er zijn gewoon dingen bij de geboorte mis gegaan

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 17:50 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anarose schreef:
    Kei leuk. ^^ Ik wil ook een vogel die op m'n schouder gaat zitten!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een van de weinige vogels die ik cute vind. :3'
    Haha, Typex, hoe kom je d'r op.

    Anarose schreef:
    Kei leuk. ^^ Ik wil ook een vogel die op m'n schouder gaat zitten!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dragneel schreef:
    Een van de weinige vogels die ik cute vind. :3'
    Haha, Typex, hoe kom je d'r op.


    + Ik heb een hele schattig kat. Hij wil alleen niet op mijn schouder zitten (':

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 12:55 ]


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    + Ik heb een hele schattig kat. Hij wil alleen niet op mijn schouder zitten (':

    Lol.

    Leuk!(:


    •*• Lululu •*•

    Anarose schreef:
    Kei leuk. ^^ Ik wil ook een vogel die op m'n schouder gaat zitten!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli