• hallo lieve mensjes XD ,
    Zoals jullie waarschijnlijk weten zing ik erg graag.
    Nu, ik zit op een site genaamd karaokeparty, op die site kun je chatten met mensen uit allerlei landen, liedjes zingen en liedjes opnemen.
    Dit topic gaat over dat laatste, liedjes opnemen, ik heb er namelijk vandaag een liedje opgenomen, namelijk we found love (van Rihanna).
    Ik zou graag jullie mening willen weten, daarom zet ik hieronder de link, als jullie mijn opname willen beluisteren moet je op de opname van RARA Citygirlx klikken, en als jullie die hebben beluistert zou ik het heel lief en leuk vinden als jullie jullie mening onder dit topic typen.....
    hier is de link

    http://www.karaokeparty.com/en/public-recordings?country_id=&song_id=1186&sort=date
    hopelijk vinden jullie het niet vreselijk groetjes Citygirl

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 22:44 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik vond dat zoemen op de achtergrond hartstikke irritant, maar verder heb je wel een mooie stem.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik vond dat zoemen op de achtergrond hartstikke irritant, maar verder heb je wel een mooie stem.


    ja ik weet het maar je kunt dat niet wegdoen, of heel moeilijk maar dan hoor je mijn stem niet
    maar bedankt voor de reactie :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    (...)

    ja ik weet het maar je kunt dat niet wegdoen, of heel moeilijk maar dan hoor je mijn stem niet
    maar bedankt voor de reactie :)


    Bij anderen hoorde ik dat gezoem niet... Misschien ligt het aan de ruimte of aan de apparatuur die je gebruikt. Ik zou er wel wat aan proberen te doen, want het verpest je stem nogal. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Bij anderen hoorde ik dat gezoem niet... Misschien ligt het aan de ruimte of aan de apparatuur die je gebruikt. Ik zou er wel wat aan proberen te doen, want het verpest je stem nogal. :3


    ja bij mij ligt het aan de appapratuur i'm sorry


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Jouw gezang was best wel goed maar toen ik Listen van een ander meisje ging aanhoren(cat) me oren


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Klonk niet slecht, maar soms zat je naast de maat, en ook iets te laag. Gewoon wat oefenen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    klinkt best wel goed ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mooie.. Stofzuiger?
    Klinkt verder goed ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Die site is best wel lachwekkend... xD

    Niemand kan daar zingen, heb een paar liedjes opgezocht en vond niet echt dat iemand echt mooi zong, ik heb echt om veel mensen zitten lachen :X

    Jij valt wel mee, ik vind het niet super mooi, maar je was ook niet zo vals als sommige mensen die Avril, Paramore of Kelly Clarkson zongen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.