• - Nvm ^^

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 10:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District : 3
    Volledige naam: Jason daniel hightorn
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:

    Joel Courtney
    Jason is 1.72 m hij weegt 55 kg en is best gespierd. Hij heeft bruin-blonde haren en bruine ogen.
    Karakter: Jason is heel gevaarlijk en zou dus iedereen perfect en zonder al te veel schuldgevoel en moeite kunnen afmaken. Als je hem om een vredesverband vraag in de arena zal hij, als hij je mag, ja zeggen. dit betekend dus ook dat hij je zal beschermen tegen alles tot jullie 2 alleen over zijn. Hij is echt nieuwsgierig en kan geen geheimen houden. Hij heeft niet veel vrienden omdat hij best gemeen is, tenzij je een meisje bent, en hij je leuk vind. Hij is wraakzuchtig, dit betekend dat als je een grap met hem uithaalt of iets tegen hem doet, dat hij je 2x zo hard zal terugpakken, zonder genade. Hij doet zich heel stoer voor, maar diep vanbinnen is hij bang om de arena ooit in te moeten, omdat hij nog niet wilt sterven. Niet dat hij denkt dat hij zal sterven, maar het is altijd mogelijk.
    Distric's aandenken: Een kleine zilveren ring
    Familie : Zijn ouders zijn Sasha Foster en Kyle Hightorn, ze zijn niet meer bij elkaar en wonen dus ieder ergens anders. zijn vader heeft al een nieuwe vriendin, Jillian Kendels. ze heeft een zoon en dochter, niet van zijn vader maar van haar vorige vriendje. haar zoontje Ivan is 8 en haar dochter Lizzy is 13. Hijzelf heeft een oudere broer Thomas William Hightorn die 17 is. hij had ook een zusje Madison, maar die is bij een ongeluk in de stad omgekomen, ze was toen 11. Jason zelf was ook in dit ongeluk maar hij kwam er vanaf met een gebrokken schouder en een verstuikte enkel.
    Sterke punten in de arena: Hij heeft een goede conditie en uithoudingsvermogen en kan vallen zetten. Zijn sterkste wapens zijn speren en werpmessen. Met een zwaard kan hij ook overweg.
    Zwakke punten in de arena: Hij heeft van vroeger een gebroken schouder dus als iemand er teveel druk op zet doet het hem veel pijn. Hij is ook niet goed in planten herkennen dus zal hij in de arena meteen iemand zoeken die het wel kan. Hij is ook snel afgeleid, dit kan problemen veroorzaken.
    Extra: Hij heeft een ouwtante in het capitool wonen die rijk is, dus zal jason zowiso al 1 sponsor hebben. zijn ouwtante is door iemand naar het capitool gebracht en is er sindsdien gebleven.

    District : 11
    volledige naam : Victoria Amy Adams (mensen noemen haar gewoon vicky)
    Leeftijd : 13
    Uiterlijk : Chloe Moretz

    Ze heeft blonde haren en groene ogen. ze is 1.51m en ze is mager.
    Karakter : Ze is heel vriendelijk en zegt nooit een vloekwoord, nooit! Ze haat leugenaars en is dan ook heel boos als iemand tegen haar liegt. ze is echt super koppig, als ze iets wilt blijft ze doorzagen tot ze het heeft. ze houdt ervan om buiten in de natuur te zijn, het bos, de weiden, alles is goed zolang het maar buiten is. ze is heel zachtaardig en houdt veel van dieren. Ze is heel slim en vind daarom de leukste en slimste ideetjes om niet gesnapt te worden of om te overleven.
    District aandenken : een enkelband met kleine diamantjes van haar oudere zus. hij was ooit van hun moeder maar toen die is overleden kreeg Victoria hem. Hij is heel waardevol maar sinds hij van hun moeder was mag ze, of beter gezegd, moet ze hem bijhouden.
    Familie : Hun moeder Marian Tina Smop is gestorven aan een ziekte. vicktoria woont samen met haar vader Gabriel Adams, haar oudere zus Diana en broer Peter. Haar zus is 19 en is dus al uit de hingerspelen. haar broer is nog maar 15, maar hij is nergens bang voor. hij is onzichtbaar, niet letterlijk natuurlijk, maar je ziet of hoort hem nooit aankomen vandaar dat hij door het hele district Phantom (= geest) genoemd word. Hun job is landbouwen, duidelijk, maar ze hebben niet echt veel geld. arm zijn ze ook niet, ze hebben genoeg om rond te komen.
    Sterke Punten : Ze heeft een redelijke conditie en kan snel lopen en goed in bomen klimmen. ze kent alle eetbare planten uit haar hoofd en is goed in knopen leggen. De wapens waar ze mee omkan zijn pijl en boog en werpmessen, ze kan namelijk heel goed mikken. Ze is ook goed in plannetjes bedenken en zichzelf camoefleren of verstoppen, dat moest ze in de bossen en weiden thuis ook doen.
    Zwake Punten : Ze vertrouwd snel iemand en is dus een beetje onvoorzichtig. ze kan niemand vermoorden dat vind ze te erg.
    Extra : Ze heeft een afwijking aan haar linkeroog waardoor ze er niet 100% mee kan zien. maar dit merk je niet tenzij ze het je verteld.


    Stiles: "Wait Scott you didn't answer my... Am I not attractive to gay guys? He didn't answer my question."

    Mag ik meisje 8 reserveren?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 10:08 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Mag ik ook een aanmaken? Als het kan het meisje van 4 :) Ik doe haar dan vandaag of morgen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    euuh het is voor een verhaal niet een rpg ... en ik heb al mijn personages al nu...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Weet ik, maar we mochten toch tributen aanmaken voor je verhaal? En het meisje van 4 heb ik nog niet zien staan bij de aangemaakt...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In mijn post boven je reactie staat dat ik al mijn personages al heb sorry als je er graag eentje wilde aanmaken ,maar ik heb ze allemaal nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH