Hoi!
Ik ben net begonnen met een gloednieuwe story. een deel van het schrijversplan staat al klaar maar nu mist nog het belangrijkste; personages. nouja, hun namen.
Ik heb een aantal suggesties waar ik niet uit kan kiezen. verder zijn er een paar 'lege' om maar zo te zeggen.
Personage 1, eveneens de hoofdpersoon:
Een meisje van 16/17 jaar oud. ze heeft extreem donkerbruin haar dat ongeveer to over haar schouders valt. haar ogen zijn fel ijsblauw van kleur. ze heeft ene bleke huid. ook is ze niet erg groot.
ze is dapper, eigenwijs maar ook erg gevoelig en wantrouwend naar anderen toe.
Dit zijn een paar namen die me leuk leken maar waar ik niet uit kiezen kan[spreek engels uit (;]
Rezalin [Reza] Elosie Lunette
Jazzlin [Lynn of Jazz] Anna Dawn
Mila [Milly] Elizabeth Dawn
Jaleeze Elena Drake
personage 2, de uiteindelijke geliefde van perosnage 1;
Hij is gevaarlijk, beetje bad-ass. zijn karakter is complex. verder is hij ook enorme eigenwijs en rebels. hij is gemiddelde lengte voor een jongen van 18/19 jaar. zijn wilde, warrige haar is pikzwart. zijn fel groene ogen staan in sterk contrast met zijn enorm bleke huid. hij is ook erg gespierd. De hunk van het verhaal zeg maar.
Dit zijn een paar namen die me leuk leken maar waar ik niet uit kiezen kan[spreek engels uit (;]
Raven James Maze
Jase Jackson Kingsleigh
Chase Christopher McCal
verder zoek ik nog namen voor;
Opa en moeder van personage 1. En voor haar gekke, uitbundige vriendin > zij heeft heel lang rood haar en gelige ogen.
Ik hoop dat jullie Q'ers me kunnen helpen! Als je betere suggesties hebt of de namen door elkaar husselt; let me know!
het liefst wel Engelse klinkende namen!
X Lexi
The Definition of Insanity