• Ik ben al lang op zoek naar een foto voor mijn hoofdpersonage (ik had al een bepaald beeld in mijn hoofd & ik zocht dus iets wat daar ook op leek) en nu heb ik hem eindelijk gevonden. Nu is mijn vraag: kan iemand de haarkleur veranderen naar ros/oranje/koper whatever. Ik denk dat ik het zelf ook wel zou kunnen doen, maar ik heb nogal een talent voor het verpesten van dingen dus ja. c:
    Dit is de foto.


    Save me from myself.

    Normaal gesproken moet dat niet al te lastig zijn, ik wil het gerust proberen voor je (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Normaal gesproken moet dat niet al te lastig zijn, ik wil het gerust proberen voor je (:

    Dank je c:


    Save me from myself.

    Je vroeg voor ros/oranje/koper dus ik heb deze kleur gekozen aangezien het 't beste paste bij de kleuren van het plaatje zelf, al had het misschien nog iets minder kleur gemogen zelfs, maar dan zou het meer naar blond neigen.



    Ik heb ook nog kleine touch gedaan aan de kwaliteit van de foto, ik hoop dat je dat niet zo erg vind (:



    klik op de plaatjes voor de vergroting.
    ik hoop dat je er tevreden mee bent, zo niet, dan moet je het zeggen en dan doe ik het aanpassen (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 19:03 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Je vroeg voor ros/oranje/koper dus ik heb deze kleur gekozen aangezien het 't beste paste bij de kleuren van het plaatje zelf, al had het misschien nog iets minder kleur gemogen zelfs, maar dan zou het meer naar blond neigen.



    Ik heb ook nog kleine touch gedaan aan de kwaliteit van de foto, ik hoop dat je dat niet zo erg vind (:



    klik op de plaatjes voor de vergroting.
    ik hoop dat je er tevreden mee bent, zo niet, dan moet je het zeggen en dan doe ik het aanpassen (:

    Ik vind het mooi, maar kan je het iets minder oranje maken zodat het iets natuurlijker lijkt? (:


    Save me from myself.



    Ik heb voor de zekerheid nog een tweede gedaan, waarbijn de oranje tint nog minder duidelijk is. Het verschil is minimaal, maar wel zeker aanwezig ^_^



    Opnieuw, klik op de plaatjes voor de vergroting (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:



    Ik heb voor de zekerheid nog een tweede gedaan, waarbijn de oranje tint nog minder duidelijk is. Het verschil is minimaal, maar wel zeker aanwezig ^_^



    Opnieuw, klik op de plaatjes voor de vergroting (:

    Ze zijn echt mooi, denk je voor je tijd. (:


    Save me from myself.