• http://virtualpopstar.com/vote/VPCPurpleEyebrows/
    Ik doe mee met een competitie op Virtual Popstar, daardoor die VPC voor mijn naam.
    Maar je moet alleen maar naar de link gaan en dat is alles, dan mag je al terug weg gaan.
    Je mag ook als je wil een account maken maar het is niet verplicht!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 14:42 ]

    Dragneel schreef:
    Noem me een bitch voor mijn part, maar ik vind al die 'stem op mij voor zus en zo' topics irritant worden. Ik heb niet geklikt.
    ik ben weer heel gezellig vanavond, ik weet het


    Als we nou wisten op wat we stemden en of het toegevoegde waarde heeft vind ik het weer een ander verhaal.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nee.


    Let it come and let it be

    Praelectio schreef:
    (...)

    Als we nou wisten op wat we stemden en of het toegevoegde waarde heeft vind ik het weer een ander verhaal.

    This.
    Ik vind het trouwens wel grappig hoe iedereen eerst stemt, en de één doet het niet. Dan zegt opeens iedereen ook nee. :')

    Frodo schreef:
    Mijn goede daad van de dag ook weer gedaan (;


    Some people are art and do art at the same time

    Wat maakt het nou uit, druk gewoon op een link en klaar. Je hoeft helemaal niet te weten waar je op stemt want de enige wat je hoeft te doen is klikken en dan verdergaan met je leven. Moeilijk hé?


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    Wat maakt het nou uit, druk gewoon op een link en klaar. Je hoeft helemaal niet te weten waar je op stemt want de enige wat je hoeft te doen is klikken en dan verdergaan met je leven. Moeilijk hé?
    Lol wut?
    Sorry, maar ik weet graag op wat ik stem ook al is het anoniem. Als ik het bijvoorbeeld niet goed vind, zal het mijn stem ook niet waardig zijn.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 12:32 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Lol wut?
    Sorry, maar ik weet graag op wat ik stem ook al is het anoniem. Als ik het bijvoorbeeld niet goed vind, zal het mijn stem ook niet waardig zijn.
    Dan moet je gewoon wat ronddwarrelen op die site :Y)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 13:42 ]


    Some people are art and do art at the same time