• Wilt iemand samen met mij een verhaal te schrijven?

    Het genre mag van alles zijn behalve thriller ;d

    Als je geïntereseerd bent stuur dan een privé berichtje ;D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Jezus, lees de huisregels. Alleen maar hoofdletters in de titel mag niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry ;c hoe wijzig je dat?


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Je kan een mod (de roden) vragen om 'm aan te passen ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    Jezus, lees de huisregels. Alleen maar hoofdletters in de titel mag niet.
    Haal Jezus er niet bij(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Uchiha schreef:
    Je kan een mod (de roden) vragen om 'm aan te passen ;].


    Dankje (: en nog maals sorry voor de hoofdletters ;c


    "Music expresses everything I can't say in words."

    DamnBieber schreef:
    (...)Haal Jezus er niet bij(cat)

    Lol, waarom niet? Omdat dat jou beledigd? Dat is niet mijn probleem. :Y)

    @arnepuntcom: Misschien wel handig om de huisregels even door te lezen. Sorry voor mijn felle reactie, was net een beetje geïrriteerd. Succes met je zoektocht naar een Co-auteur!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 13:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar wil er mij nu iemand helpen? ;D


    "Music expresses everything I can't say in words."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol, waarom niet? Omdat dat jou beledigd? Dat is niet mijn probleem. :Y)

    @arnepuntcom: Misschien wel handig om de huisregels even door te lezen. Sorry voor mijn felle reactie, was net een beetje geïrriteerd. Succes met je zoektocht naar een Co-auteur!


    Is niet erg ik moest maar niet zo dom geweest zijn om hoofdletters te plaaten ;d


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Depends. Waar wil je over schrijven? Ik schrijf zelf graag fantasie verhalen. Dus als je me een idee geeft, zal ik kijken of het me aanstaat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol, waarom niet? Omdat dat jou beledigd? Dat is niet mijn probleem. :Y)

    @arnepuntcom: Misschien wel handig om de huisregels even door te lezen. Sorry voor mijn felle reactie, was net een beetje geïrriteerd. Succes met je zoektocht naar een Co-auteur!
    Het is niet omdat je mij beledigt. Het is gewoon dat je mensens geloof beledigd.(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Het is niet omdat je mij beledigt. Het is gewoon dat je mensens geloof beledigd.(cat)

    De meesten hebben er geen problemen mee hoor. Ik ben zelf katholiek en heb er geen problemen mee.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    Depends. Waar wil je over schrijven? Ik schrijf zelf graag fantasie verhalen. Dus als je me een idee geeft, zal ik kijken of het me aanstaat.


    Liefst geen echte fantasie.
    Meer iets dat echt kan gebeuren of een one direction verhaal, twilight ofzo ;d


    "Music expresses everything I can't say in words."

    DamnBieber schreef:
    (...)Het is niet omdat je mij beledigt. Het is gewoon dat je mensens geloof beledigd.(cat)

    Dan moeten ze maar niet zo streng en butthurt doen :Y) Ik was / ben zelf protestant en mij heeft het nooit geboeid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    arnepuntcom schreef:
    (...)

    Liefst geen echte fantasie.
    Meer iets dat echt kan gebeuren of een one direction verhaal, twilight ofzo ;d

    Twilight wil ik op zich nog wel, maar dan wolfpack. Heb het niet zo op de Cullens...
    Twilight kan trouwens ook niet echt gebeuren x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Twilight wil ik op zich nog wel, maar dan wolfpack. Heb het niet zo op de Cullens...
    Twilight kan trouwens ook niet echt gebeuren x'D

    Weet ik maar ik wil niet zo van heksen ofsoo snapje? ;d
    Wolfpack is wel tof ;D


    "Music expresses everything I can't say in words."