• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik snap sommige mensen niet.


    You are beautiful, you are love.

    Heeee, ik word nog goed in Minecraft 8D


    Caution first, always.

    Rottige Rpg's zijn nog erger nadat ik GM geweest ben..


    You are beautiful, you are love.

    zo makelijk ben ik niet over te halen want ik den overal over na :D :D :D

    Wanneer is het weer kerst D:


    Caution first, always.

    Jemig, waarom zag ik niet eerder in dat jij écht een aso kind bent met je panterprints, vreemde kleding, vrienden en gedrag?
    Wat ben jij veranderd. Ik wil echt niet meer met jou gezien worden, je gaat echt de foute kant op.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lololol mijn klas is geweldig. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga hun nekken omdraaien. Heb ik meteen gratis zorg. Goed ik zit in dan wel in de gevangenis, but who cares?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Te veel gehart in een uur, nu moet ik iets anders vinden om me afteleiden van school.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik moet weer es aan de schrijf gaan, maar ben zo moe dat 't me gewoon niet lukt :'D. Morgen maar wees proberen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat was écht onverwacht. Holy shit.


    The odds are néver in our favor.

    Er is niks beters dan Bass Boosted Dubstep die net zolang door je lichaam trilt totdat je niet meer kwaad bent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De week school die er nog was voor de vakantie was al een week vakantie voor mij (:
    Alhoewel, met koorts en griep, en daarna een verkoudheid is niet echt een vakantie ...

    Ugh. Je mag me wel opvegen nu.


    26 - 02 - '16

    Kom op, nog even doorzetten... De grammatica beheers je nu toch eindelijk. Stel je niet aan en pak dat boek weer.


    Reading a good book is like taking a journey.