Crudelis schreef:
(...)
Geschiedenis is maar een enkel vak en je hoeft niet per se een creatief vak te kiezen. Ikzelf kies ook voor C&M en heb helemaal geen tekenen of kunstzinnige vorming gekozen. Het nadeel is dan wel dat geschiedenis verplicht is in dat pakket. Er zullen altijd vakken zijn die je niet liggen en als dat dan één enkel vak is waar je voor terugdeinst kun je beter niets kiezen, want het zal altijd zo blijven. Vraag advies aan je mentor/mentrix, hij/zij weet vast wel wat het beste bij jou zal passen. Overleg met je ouders en bekijk je rapport eens.
Ja klopt, maar de rest ligt me ook niet zo bij C&M. Wel is het fijn dat ik dan wiskunde C kan kiezen, want wiskunde is niet mijn sterkste vak, maar dat is dan ook het enige voordeel. Alhoewel, ik wil graag twee moderne vreemde talen, Spaans en Frans en dat kan alleen bij C&M, helaas.
Ik ga sowieso nog praten met mijn decaan en over mijn resultaten op Qompas etc..
Mijn ouders zeggen allebei verschillende dingen. Mijn moeder vindt dat ik iets met Nederlands moet doen en mijn vader vindt dat je met natuurkunde heel veel kan doen. Dat is ook wel zo, maar natuurkunde ligt me echt niet, of ik doe niet goed genoeg mijn best omdat ik het echt stom vind.
Dus ik weet het gewoon nog niet..
"I solemnly swear that i am up to no good."