• http://www.quizlet.nl/stories/108354/a-band-with-a-mission-one-direction

    ~Proloog.

    Hier stonden we dan. Onze eerste wereldtournee. Wie had dat nu ooit gedacht dat wij ooit samen een band zoude beginnen? Eerst konden we elkaar niet uitstaan en nu vormen we een succesvolle groep. Toen Liam de eerste noot zong had ik een soort flashback hoe one direction eigenlijk was ontstaan. Het was best raar maar toch zo gewoon. Toen Zayn begon met zijn stuk te zingen voelde ik had ik kippenvel, ik dacht meteen aan onze leuke momenten. Aan alle goede dingen dat one direction al had meegemaakt. Niets kon ons meer kapot maken, dacht ik dan. Dan begon Niall met zijn deel en dan dacht ik meteen aan ons eerste interview toen we allemaal onwennig braaf op alle vragen beantwoorden maar eigenlijk allemaal andere dingen wouden zeggen. De waarheid, wat er vroeger tussen ons allen was, haat. Dan begon Louis, ik voelde de zenuwen door mijn lichaam gieren. Ik wist dat het na zijn strofe mijn beurt was. Ik had nog altijd niet naar het publiek durven kijken, ik keek maar heel de tijd naar Liam, Louis, Zayn en Niall. Ze wisten dat ik het moeilijk vond om op een podium te staan en ze wisten hoe nerveus ik was om te zingen. Maar toen ze allemaal naar me glimlachten wist ik dat het me ging lukken. Ik probeerde het luidde gegil van me af te zetten. Onzeker begon ik aan mijn stuk van het liedje What Makes You Beautiful: “Everyone else in the room can see it. Everyone else but you.” Nadat ik deze twee zinnen over mijn lippen had gekregen wist ik dat het ons ging lukken. One direction ging populair komen zelfs na alles wat we al hadden meegemaakt. Nu waren we een hechte boys band met een verleden waarvan niemand iets wist.

    Ik hoop dat jullie mijn verhaal willen lezen want het is de eerste keer dat ik eigenlyk een echt verhaal schrijf.

    Hope you like it ;D


    "Music expresses everything I can't say in words."