• In de zonnige hotspot Albufeira strijken jaarlijks ladingen feestende jongeren neer voor een party holiday in Portugal. Ze komen om s'middags uit te kunnen rusten en tegelijk een mooi kleurtje te kunnen krijgen van de Portugese zon, om vervolgens in de avond helemaal los te gaan in de clubs en cafe's. Maar hoe vaak kan dat goed gaan, van comazuipen tot je voet breken. Het kan allemaal.. Gelukkig staan de dokters in het ziekenhuis altijd voor je klaar, of het nou je eigen schuld is of niet.. Maar nu is er nog een vraag.. Hoe vaak komt een groepje jongeren in het ziekenhuis? En waarom? Volg tien jongeren in hun feestvakantie, vol met drank, plezier en ongelukken..


    Jongeren:
    - Kyra Destiny Iglesias - Malino
    - Alison Victoria Parker - iSlytherin
    - Yasmin Rae Fisher - Arriver
    - Aubrey-Jane Rókóvinic - Neolaia
    - Andrew Ryan Green - Malino
    - Landon William Mallory - Shooter
    - Danial Yasin Rameez - SerpentsKiss
    - Christopher James Rókóvinic - Neolaia

    Dokters:
    - Peggy Conzales - Devourer
    - Alexander David Romano - Malino

    Regels:
    - 16+ mag (Geweld, Seks etc.)
    - Geen Ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 4 regels!
    - Alleen ik (Malino) open de topics!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:58 ]


    El Diablo.

    Mijn topics, i miss it too :(


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyra Destiny Iglesias

    Wanneer het vliegtuig eindelijk stil staat, sta ik meteen op en loop ik naar buiten. Ik voel de Portugese zon op mijn getinte huid en een kleine grijns ontstaat op mijn lippen. Ik strijk mijn witte jurkje glad en pak uit mijn kleine tasje mijn Rayban zonnebril. Ik zet hem op mijn neus en loop dan naar binnen voor mijn koffer. 'Ky! Wacht nou!' hoor ik en ik draai me om. Ik zie mijn beste vriendin Desiree achter me aan rennen en ik lach even. 'Stop met rennen joh, straks breken die hakken nog.' lach ik. Als ze bij me is stopt ze met rennen en loopt ze weer, 'waarom loop jij zo snel' hoor ik haar jammeren. Ik grinnik kort en stop bij de koffers. Als ik mijn grote, witte koffer zie pak ik hem snel en wacht op Desiree. Al snel heeft zij haar twee kleine, roze koffers en we lopen weer naar buiten. Ik kijk even om me heen en zie dan onze chauffeur. Hij houd een bordje vast met Iglesias dus ik weet wel zeker dat het mijn chauffeur is. Ik trek Desiree mee en we stoppen voor de chauffeur. 'Hey ladies.' grijnst hij. Ik grijns ook even, 'Hey' glimlach ik. hij zet onze koffers in de kofferbak en we stappen in. We maken snel het dakraampje open en Julio begint met rijden. Na een klein kwartiertje kwamen we aan bij het hotel.
    Als we uitstappen staan onze koffers meteen naast ons en ik pak mijn portemonnee, ik geef hem een briefje van vijftig. 'Hou de rest maar.' zeg ik. Het was eigenlijk maar dertig euro, maar dat maakt niks uit. 'Dankje! Bel me maar als jullie terug gaan naar het vliegveld.' glimlacht hij. 'Ofcourse' zeg ik en we lopen het hotel in. Al snel ben ik bij de balie terwijl Desiree op een bankje ploft. 'Hey, reservering van Iglesias' zeg ik en de vrouw achter de balie kijkt op haar computer. 'Aah, ik zie het. De bovenste verdieping, een van de grootste kamers. Hier heb je de sleutels.' glimlacht ze. 'Thank you.' glimlach ik. Desiree en ik lopen naar de lift, eenmaal binnen druk ik op het bovenste knopje. 'Hier' zeg ik nog en druk een van de sleutels in haar hand. Wanneer we boven zijn zien we meteen onze kamer. Niet heel gek, er zijn er maar drie helemaal boven. Dat is omdat het eigenlijk gewoon kleine appartementjes zijn in plaats van kamers. Dat kost wel wat voor een aantal weken, maar ik had mijn vader weer lief aangekeken. Ik open de deur en onze monden vallen open. Wow, dit was geweldig! Een groot balkon, een luxe keuken, een mooie woonkamer en prachtige kamers! 'Des? Dit word een geweldige tijd' grijns ik en laat me op de bank vallen..

    [@Neolaia of we starten gewoon weer XD]


    El Diablo.

    ( Laten we dat doen!XD Destiny haal ik wel weer uit de kast )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Haha, jij moest nog reageren volgens mij :p]


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    (Zok ik het zo oo hahaha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tadaaa XD


    El Diablo.

    [Mon topics]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alison Victoria Parker
    Op mijn hoge naaldhakken stapte ik de taxi uit en kwam aan bij het hotel. Het zag er prachtig uit en lag maar een paar meter van het strand. Mijn koffers pakte ik uit de achterbak en ik liep naar binnen. De hal was zelfs prachtig ingedeeld en ik ging naar mijn kamer. Mijn tassen gooide ik op mijn bed en met mijn sigaretten en een fles Bacardi liep ik het balkon op. Ik stak een sigaret op en nam een slok uit de fles. Een tijdje later werd er hard op de deur geklopt. "Bitch, open doen!", ik snelde naar de deur en opende hem. Mijn beste vriendin, Angel stond daar met haar koffers en drie grote flessen Whisky. Dit werd een top vakantie!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 14:56 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Eluveitie = Devourer]

    Peggy Conzales
    Ik werd wakker door mijn wekker die zich in zijn eigen taal toeschreeuwde dat ik maar eens uit mijn bed moest komen. Ik trok een een donkerblauw shirt aan, een nette witte broek en een witte doktersjas. Dat was mijn vaste uniform en zo kenden mensen mij ook. Ik deed een klein beetje make-up op, voornamelijk mascara en oogpotlood, en at gehaast mijn ontbijt op. Ik stapte in de auto op weg naar het ziekenhuis waar ik om wakker te worden buiten even een sigaretje opstak. Ik rookte slechts heel af en toe, voornamelijk als ik gestrest was en dat was ik nu ook. Ik had namelijk gehoord dat er een groep toeristen gekomen was die bekend stond om het omgaan met grote hoeveelheden drank.


    26 - 02 - '16

    Alexander David Romano

    Met een diepe zucht sla ik mijn wekker uit en wrijf even in mijn ogen. Het was vroeg, maar ik moest me weer klaarmaken voor werk. De partymaanden waren er weer, dat kan maar een ding betekenen. Een lading feestende jongeren. Niet dat ik het erg vind. het is soms best lachen met ze hoor. Ik gooi mijn benen over de rand van het bed en loop naar de spiegel. Mhm, niet slecht al zeg ik het zelf.. Ik grijns even en loop naar de douche. Snel douche ik en loop dan mijn kamer weer in. Al snel sta ik in boxer voor de spiegel.. Ik vis een wit shirt en een zwarte broek uit de kast. Niet echt de kleding voor de dokter, maar ja. Daar heb je je naamkaartje voor. Ik klik hem vast en doe snel mijn haar waar ik haarlak op spuit en doe mijn zwarte schoenen aan. Vervolgens loop ik naar buiten waar ik in de auto stapte en naar het ziekenhuis reed. 'Sup Peg!' grijns ik en loop naar haar toe...


    El Diablo.

    Peggy Conzales
    'Sup Peg!' hoor ik ineens. Ik draai me om en zie Alexander staan. 'Ha die Alex' grijns ik terug. Ik trap mijn sigaret uit en loop naar hem toe. 'Heb je er al zin in?' vraag ik. Ik in ieder geval wel, tot op zekere hoogte, maar toch. Stiekem hoop ik wel dat er eens iets anders binnen zou komen rollen dan al die comazuipers. Juist die lui kosten veel geld. 'Heb je het ook al gehoord?' vraag ik vervolgens. 'Er komt een groep toeristen die bekend staan om hun drankgebruik. Dus Alex, we gaan het lekker druk krijgen' zeg ik lachend. Ik bijt vervolgens even op mijn lip, want comazuipers zijn ook gelijk de moeilijkste patiënten. Ze blijven meestal maar net leven, ze zijn vaak op het randje van de dood.


    26 - 02 - '16