• Hoi hoi,

    In april zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd... Maar ik weet niet wat ik ze moet geven voor hun trouwdag? Hebben jullie enkele ideetjes?

    Geen weekendjes weg of dagje spa hihi.

    Ik weet het echt niet meer..


    live the life you love

    Omfg, jou naam, seriously?

    En geef ze iets wat leuk is, een massage set of iets anders wat ze samen kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 16:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd! :D

    Moeilijk wat je ze moet geven! Misschien een foto van je ouders samen op een mok gedrukt of op een kussensloop of schilderijtje ofzoiets. Dat kun je bestellen via Hema.nl :) moet je maar even kijken!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heerlijk subtiel Mitchell.

    Hoeveel geld heb je te besteden?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 16:50 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Heerlijk subtiel Mitchell.

    Hoeveel geld heb je te besteden?


    Ja ik heb echt spijt van m'n naam maar mag 'm nog niet veranderen. D:

    En echt maximaal 90 euro, maar liever 60 euro. Maar ze willen niet iets van een canvas doek want daar heeft m'n moeder echt een hekel aan ><


    live the life you love

    y0lo schreef:
    (...)

    Ja ik heb echt spijt van m'n naam maar mag 'm nog niet veranderen. D:

    En echt maximaal 90 euro, maar liever 60 euro. Maar ze willen niet iets van een canvas doek want daar heeft m'n moeder echt een hekel aan ><


    Je kan ze een 'Uitetenbon' geven. Dat jij ze lekker eropuit stuur en dan 70/80 euro beschikbaar stelt en dat zij wat ze verder uitgeven (wat niet heel veel meer zal zijn) zelf betalen.
    Of hetzelfde, maar dan met een weekende weg of gewoon een daguitje.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Je kan ze een 'Uitetenbon' geven. Dat jij ze lekker eropuit stuur en dan 70/80 euro beschikbaar stelt en dat zij wat ze verder uitgeven (wat niet heel veel meer zal zijn) zelf betalen.
    Of hetzelfde, maar dan met een weekende weg of gewoon een daguitje.


    Ja het probleem is dat mijn ouders beide een stel luxepaarden zijn en serieus overal in Nederland al geweest zijn met spa's of restaurants dus daarom is het zo moeilijk. Ze hebben zelfs het feest al geregeld, dat kunnen we niet eens meer doen ..


    live the life you love

    y0lo schreef:
    (...)

    Ja het probleem is dat mijn ouders beide een stel luxepaarden zijn en serieus overal in Nederland al geweest zijn met spa's of restaurants dus daarom is het zo moeilijk. Ze hebben zelfs het feest al geregeld, dat kunnen we niet eens meer doen ..


    Dan kunnen ze toch alsnog uit eten op jou kosten, of niet soms? Ik snap niet wat dat ermee te maken heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan kunnen ze toch alsnog uit eten op jou kosten, of niet soms? Ik snap niet wat dat ermee te maken heeft.


    Ja maar ik vind het leuker om iets te geven wat ze nog niet hebben gedaan en zo D:


    live the life you love

    Junns schreef:
    Heerlijk subtiel Mitchell.

    Ben ik toch :Y)

    OT: En hmm, moeilijke keus dan. Stuur ze naar de bios op jou kosten naar een film die ze leuk vinden?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 17:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    y0lo schreef:
    (...)

    Ja maar ik vind het leuker om iets te geven wat ze nog niet hebben gedaan en zo D:


    Zeg dat dan gewoon en draai er niet zo omheen.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ben ik toch :Y)

    OT: En hmm, moeilijke keus dan. Stuur ze naar de bios op jou kosten naar een film die ze leuk vinden?


    Hmm, dat is opzich wel een idee! Bedankt!


    live the life you love

    Ik geef mijn ouders nooit wat, daar zal verandering inmoeten komen :Y)
    Bios?


    •*• Lululu •*•

    Bak een taart.


    ars moriendi

    y0lo schreef:
    (...)

    Hmm, dat is opzich wel een idee! Bedankt!

    Whoehoe, ik ben slim. Oh, wacht, dat wist ik al (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd (:
    Toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren hebben we kaartjes voor een musical gegeven volgensmij
    Misschien kan je dat doen ??