• Vandaag was ik echt in de mood om verschillende printen te combineren, ik vind hem zelf ontzettend leuk maar voor vele van jullie zal hij waarschijnlijk iets te heftig en overprinted zijn.=)

Dus wat vinden jullie van dit setje?

You were born original, don't die as a copy.

Passerby schreef:
    Mijn mening wilt je niet weten, geloof me.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Assassin schreef:
    Kan je het alsjeblieft in één topic houden? Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk.

Shit happens but pee happens a lot more.

Passerby schreef:
    Mijn mening wilt je niet weten, geloof me.

The odds are néver in our favor.

Ik vind het niet echt een combinatie.

Big girls cry when their hearts are breaking

Sorry, als ik iets lelijk vind, dan vind ik het gewoon lelijk en dan ga ik het zeker niet mooier verwoorden als iemand vraagt om m'n mening. Als diegene daar niet tegen kan, moet diegene ook niet om andermans mening vragen.
    Zo'n broek zou ik dus ook never nooit dragen, want misschien zal je inderdaad door die taille langer lijken, maar in die broek zal je kont ook veel breder en platter lijker. Ik ben iemand die juist waarde hecht aan m'n vrouwelijke rondingen en heb die graag mooi geaccentureerd in een broek zonder dat het afschuwelijk vervormd toont.
    Dat blouse-geval is precies een verloren gelopen ding van een outer-space conventie of het zou juist prima dienst doen als pyjama.
    En je mag me gerust onbeleef vinden en gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaak, maar als je het niet wil horen, moet je ook niet naar onze mening vragen.

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

SPECS schreef:
    (...)

Dan kun je in plaats van "Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk." toch ook zeggen, "Ik vind je al je sets niet zo mooi." of "Je sets zijn niet mijn smaak."
    Dat vind ik een stukje beleefder.

Komt op hetzelfde neer.

quidquid excusatio prandium pro

SPECS schreef:
    (...)

Dan kun je in plaats van "Ik vind al je sets trouwens gewoon lelijk." toch ook zeggen, "Ik vind je al je sets niet zo mooi." of "Je sets zijn niet mijn smaak."
    Dat vind ik een stukje beleefder.

Je maakt a whole bunch of topics aan, waarin je vraagt naar mensen hun mening en wanneer ze hun mening geven heb je daar ook nog eisen aan :/ .

The odds are néver in our favor.

Dat is echt lelijk T_T

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Boira schreef:
    (...)

Dit + Deze prints passen in mijn ogen totaal niet bij elkaar. Er zit zelfs geen gelijk kleurtje in waardoor het eigenlijk twee lossen items zijn, in plaats van een outfit.
    Daarbij begrijp ik niet dat je meningen vraagt en ze vervolgens niet lijkt aan te nemen, je lijkt jezelf alleen maar te verdedigen.

Bad decisions make good stories.

Merrow schreef:
    Sorry, als ik iets lelijk vind, dan vind ik het gewoon lelijk en dan ga ik het zeker niet mooier verwoorden als iemand vraagt om m'n mening. Als diegene daar niet tegen kan, moet diegene ook niet om andermans mening vragen.
    Zo'n broek zou ik dus ook never nooit dragen, want misschien zal je inderdaad door die taille langer lijken, maar in die broek zal je kont ook veel breder en platter lijker. Ik ben iemand die juist waarde hecht aan m'n vrouwelijke rondingen en heb die graag mooi geaccentureerd in een broek zonder dat het afschuwelijk vervormd toont.
    Dat blouse-geval is precies een verloren gelopen ding van een outer-space conventie of het zou juist prima dienst doen als pyjama.
    En je mag me gerust onbeleef vinden en gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaak, maar als je het niet wil horen, moet je ook niet naar onze mening vragen.

Hier ben ik het compleet mee eens. Daarnaast is die bril echt compleet niet mijn ding. Geef mij maar een hoekige bril. Die schoenen zijn nog wel leuk, maar de oorbellen, broek en dat shirt vind ik niet echt bij elkaar passen. Niet echt iets wat ik zou gaan dragen dus...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Oke eerlijk dit vind ik echt verschrikkelijk!

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Dit zie ik nou veel bij mensen die setjes samen stellen, en dan nog los van het feit of het mooi of lelijk is. Het is niet praktisch, niemand zou het ooit naar school aandoen. Sowieso de combinatie lange broek, lange mouwen bloes en dan een zonnebril er bij?! Dat is gewoon niet logisch. En met die open teen schoen is het ook behoorlijk koud. Ik zou proberen je setjes wat praktischer te maken. Want nu is het zo een set dat een model draagt voor een foto

Can't control my second personality

Ik vind ze los van elkaar niet verkeerd hoor, alleen bij elkaar past het niet echt. (:

The sun will rise and we will try again.

De prints vind ik los van elkaar erg leuk

26 - 02 - '16

ASTRONAUTx schreef:
    Vind het niks, sorry.

•*• Lululu •*•