• Naar aanleiding van het topic van SPECS ging ik ook eens wat outfits in elkaar zetten op Polyvore. Veeeeel te veel keuze hebben ze daar haha, maar dit heb ik ervan gemaakt, wat vinden jullie?



    Hebben jullie nog leuke outfitcreaties?

    (mijn account op polyvore)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het is niets voor mij, maar ik vind het wel iets hebben. Alleen het rokje vind ik afschuwelijk.;3


    •*• Lululu •*•

    ik ben missstoran


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finnick schreef:
    Naar aanleiding van het topic van SPECS ging ik ook eens wat outfits in elkaar zetten op Polyvore. Veeeeel te veel keuze hebben ze daar haha, maar dit heb ik ervan gemaakt, wat vinden jullie?



    Hebben jullie nog leuke outfitcreaties?

    (mijn account op polyvore)


    Ik vind het jurkje leuk (of is dat een rokje met topje en riem?) net als de sieraden, zelf zou ik alleen andere schoenen erbij hebben gekozen omdat ik deze zelf niet zo mooi vind.
    Het spijkerjasje vind ik er niet bij passen maar is opzich wel een mooi kledingstuk.=)
    Ik zag polyvore staan en toen herinnerde dat me aan jou, toen zag ik dat dit topic van jou was en toen klikte ik haha!=)
    Was benieuwd wat jij er van gemaakt had.=D En klopt daar hebben ze veel te veel keuze.='3

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb er aardig wat op mijn polyvore account staan hier
    Ik vind jouw outfit best leuk eigenlijk, vooral het rokje. En aangezien ik beniewd ben naar komende dingen, ga ik je gezellig volgen :')


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mallory schreef:
    Het is niets voor mij, maar ik vind het wel iets hebben. Alleen het rokje vind ik afschuwelijk.;3


    Ja, daar moet je van houden denk ik (: Ikzelf vind die soort galaxy-prints wel gaaf (:

    @ Specs

    Ja, het is een rokje + een topje met een riem (: De schoenen vind ikzelf wel cool, maar er waren ook nog zoooveel andere die ook zo leuk waren haha. En het spijkerjasje vond ik wel cool als je dat erop zou doen en het dan open laat hangen (: Maar tof dat je de rest wel leuk vindt!

    @ Constavlos

    dank je!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Ja, daar moet je van houden denk ik (: Ikzelf vind die soort galaxy-prints wel gaaf (:

    @ Specs

    Ja, het is een rokje + een topje met een riem (: De schoenen vind ikzelf wel cool, maar er waren ook nog zoooveel andere die ook zo leuk waren haha. En het spijkerjasje vond ik wel cool als je dat erop zou doen en het dan open laat hangen (: Maar tof dat je de rest wel leuk vindt!

    @ Constavlos

    dank je!


    Zoals ik zelf al zei over mijn eigen creaties tegen mensen: Je kunt het niet voor iedereen tegelijk goed doen helaas. Zou leuk zijn als dat kon eh?=3
    Maar goed, just keep trying!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Het spijkerjasje is leuk, maar de rest hoeft niet voor mij.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Klik voor mijn polyvore :Y)

    Het rokje vind ik net iets té.
    Maar de rest vind ik wel redelijk mooi c:


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Het rokje vind ik net iets té.
    Maar de rest vind ik wel redelijk mooi c:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het rokje vind ik niet zo erbij passen maar iedereen heeft een andere smaak. Ik maak al een tijdje setjes op Polyvore dus ik kan niet zo goed kiezen.

    Mijn Polyvore profiel


    Physics is awesome