• heey mensen!!:D ik heb weer instratie!! En dit is echt de laaste!Maar dit is een verhaal dat nergens echt in past dus ik dacht; dan maar een nieuwe!!:D

    you and me? It's so ... Impossible! Can it real?

    dit wordt waarschijnlijk een G'cest!!:D(yeah)
    mijn allereerste G'cest apart!!(viert feestjexD)
    hij gaat over;
    Gustav en Georg..
    TH is nog niet beroemt en hij begint als Georg 14 is en Gustav 13.
    De jongens kennen elkaar al vanaf hun 5de!alles gaat goed..Maar wat als Georgs opeens raar droomd? En Gustav zijn ouders hem gaan haten?

    Origineel??

    zo ja rollen!!!!
    Welke rollen zoek ik?;
    -Vriendin Tom; Bezet! (ikke(A))
    -Vriendin Bill; xEMOPOP
    -Dochter Tom und Karin; CandyQueenx3
    -Dochter B&?; DeadPrincess
    -kinderen G&G(ja die krijgen ze!:P Maar dan apteren ze die ofzo!:Pin totaal 6 kinderen!!Zo dat wordt daar ook wel druk!xD;)-BlueMoon(oudste dochter!:P)
    -Jake(oudste zoon:P)
    -Yuni(Jongste van de tweeling!(is trouwens een meisje!:P en tweelingzus van Ying)
    -Ying(Jongste Zoon en Tweelingbroer van Yuni)
    -KiMxGeOrG (middelste dochter!)
    -MILLIONAIRx3(jongste dochter!;))

    -ZUS(ouder dus!)Georg!;
    -ZUS(ouder!)Gustav!:

    Weetje zelf anders nog een rol?Tell my it!;)

    Wat wil ik weten?;

    -Welke Rol?;
    -Naam;
    -Plaatje;
    -Is het origineel?;
    -is het goed dat het een G'cest wordt?;
    -Waarom wil je de rol?(A)

    Succes!;)

    xX



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    je hebt de rol!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cool ik ben een dochter van Georg*springt door de kamer en breekt haar poot tegen de muur*

    Cool ik ben een dochter van Georg*springt door de kamer en breekt haar poot tegen de muur*


    Haalt *vader Georg* er bijxD

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    *papa me poot is gebroken koop je een nieuwe voor me ik wil wel rode en paars gips er omheen*

    *Lacht haar uit En rent gierend en lachend naar haar oudste zus*

    *hinkeld naar ambulance persoon toe duwt de man van de rijders stoel af en gaat zelf auto rijden(A)*

    xD
    *vaders lopen achter ze aanxD*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    *Haalt zus erbij en kijkt erg verschrikt. Zus: PAPPP*

    *is tegen een paaltje op geknald maar scheurd keihard door zonder dat ze het in de gaten heeft zit papa gustav in de amulance*

    *Zoekt papa gustav en rent naar buiten en komt daar georg tegen ;Pap wth zijn zei aan het doen ?*

    *papa gustav zegt: En wat doe jij daar agter het stuur Kim. O_o OOPS knalt weer tegen een klein paaltje en papa gustav neemt het stuur over*

    *Georg: Ja srry ze was van de trap af geflikkerd.en was een beetje pis. Jij: Ja jij bent slim waarom heb je haar niet gestopt *

    *Papa gustav tilt kim op die der poot in het gips heeft met rode kleur xD Papa Georg: zeg jongedame je bent te jong om auto te rijden en hij kijkt streng en kim lacht papa georg uit(A) *

    xD hij is er!:P

    http://www.quizlet.nl/quiz/233345/you-and-meits-so--impossible-gcest-currenpart-1curren/

    Enjoy it!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    *Iedereen kijkt opgelucht en zo liep het verhaal af EINDE*