• Chelsea-middenvelder Eden Hazard is in de League Cup-wedstrijd tegen Swansea van het veld gestuurd omdat hij een ballenjongen getrapt heeft. De tiener wou de bal niet snel genoeg teruggeven, Hazard kon zichzelf niet beheersen.
    Op dat moment stond het nog 0-0 terwijl Chelsea de heenwedstrijd van de halve finale in de League Cup met 2-0 verloren had. De ballenjongen probeerde tijd te winnen door op de bal te gaan liggen. De Rode Duivel vond er niets beter op dan de ballenjongen te schoppen. Hij raakte de jongen vol in de ribben. De Belg kreeg rood, binnenkort volgt wellicht nog een zware schorsing. Bron: Sportwereld




    Ik walg hier dus echt van. Heb er geen woorden voor. En maar praten over respect op het veld. Gadverdamme, dit is gewoon een disgrace voor deze fantastische sport. Hazard, go fuck yourself.

    Wat vinden jullie hier nou van?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Word ie niet eens aangeklaagd?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Word ie niet eens aangeklaagd?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bah. Vreselijk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Bah. Vreselijk.


    •*• Lululu •*•

    Als ik die ballenjongen was had ik die bal door z'n strot naar binnen geduwd..:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik weet niet hoor, maar waar denkt die ballenjongen dan dat hij mee bezig is? Hij duikt op de bal en weigert op te staan, ik zou ook geirriteerd zijn als voetballer :/. Daarbij trapt hij helemaal niet hard. Gaat niet zeggen dat ik zijn gedrag goedkeur, maar ik snap het wel.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Ik weet niet hoor, maar waar denkt die ballenjongen dan dat hij mee bezig is? Hij duikt op de bal en weigert op te staan, ik zou ook geirriteerd zijn als voetballer :/. Daarbij trapt hij helemaal niet hard. Gaat niet zeggen dat ik zijn gedrag goedkeur, maar ik snap het wel.

    Dan moet Hazard zelf maar beter voetballen en zijn frustraties niet met geweld afreageren op een kind.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dan moet Hazard zelf maar beter voetballen en zijn frustraties niet met geweld afreageren op een kind.


    Dat moet sowieso niet, en ik snap niet helemaal waarom iemand het begrijpelik vind dat je kinderen in elkaar gaat schoppen omdat je ongeduldig bent maar misschien ben ik gewoon raar (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat moet sowieso niet, en ik snap niet helemaal waarom iemand het begrijpelik vind dat je kinderen in elkaar gaat schoppen omdat je ongeduldig bent maar misschien ben ik gewoon raar (cat)

    Zeer zeker niet. Ik ben echt een die-hard voetbalfan, maar geweld, en dan vooral tegen een kind, is nooit goed te praten. Als een speler van mijn favoriete team dat zou flikken, zou ik in een klap al mijn respect voor diegene verloren zijn.


    ars moriendi

    Wat een mongolen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Wat een idioot. En daarna ook nog weglopen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dat joch lokt het zelf uit :'D Beetje op de bal gaan liggen om tijd te winnen. :Y)


    -

    Maar een woord voor; afschuwelijk.


    Bad decisions make good stories.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat moet sowieso niet, en ik snap niet helemaal waarom iemand het begrijpelik vind dat je kinderen in elkaar gaat schoppen omdat je ongeduldig bent maar misschien ben ik gewoon raar (cat)


    In elkaar schoppen? Zulk soort trappen geven mijn vrienden elkaar dagelijks, gewoon voor de lol.


    i put the fun in funeral

    Madonna schreef:
    Wat een idioot. En daarna ook nog weglopen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.