• Ja, ik vind schrijven super leuk, maar op school vind ik het heerlijk om bij de saaie lesjes even mijn telefoon erbij te pakken en te lezen (woeep badass ik haha)
    Dusss.... Heb je een leuk verhaal? Maakt niet uit hoeveel hoofdstukjes, je kan van mijn part zelfs verhalen geven die al afgelopen zijn! Ik heb geen problemen met bijwerken.

    Wat ik graag lees:
    *One Direction
    *Justin Bieber (dit moet echter wel een hele goede verhaallijn hebben, want ik ben geen fan)
    *Bromance, het liefst tussen 1D mensen, JB of Ed Sheeran

    Ik lees ook wel OP verhalen, maar alleen met een bijzondere verhaallijn.

    Het moet ABN geschreven zijn, anders irriteert het me.

    AUB ook even een korte beschrijving, dankjewel xx

    Het word wel echt zo'n typical love story, maar toch nog met een pikant randje, laat ik het zo zeggen hihi.

    Liefde overwint alles.



    Rose Hovens en Niall Horan
    Nederlands geschreven en gesproken.
    One Direction bestaat.
    Begint op 29 - 01 - 13.
    Er zouden 16+ stukjes in kunnen komen, maar dan waarschuw ik.
    Soundtrack.
    Geschreven door Deni5e.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:05 ]


    Chasing goals.

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!