• Ik had afgelopen donderdagavond wat nieuwe kleding bestelt bij Zalando. Er kom dus een mailtje binnen dat het is verstuurt uit Duitsland, en ik dacht dus dat het volgende week pas zou aankomen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om het in 1 dag bij mijn huis af te leveren, lol. Me is happy now!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Yay voor jou (:


    Do what people say you can't.

    Leuk ^^
    Helaas komen spullen bij mij altijd te laat aan.


    •*• Lululu •*•

    Leuk c:
    Bij mij komen spullen pas altijd na een paar weken aan, of wanneer ik ze op zoek te halen bij zo'n Kiala punt. Maar ik heb gisterenmiddag schoenen besteld, kreeg 's avonds al een mailtje dat ze verzonden waren, yay ^^

    Ik had gisteravond iets besteld en ik had het vanmorgen al binnen. ^^
    Loveeee for ModeMusthaves!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat heb je besteld?=) Ik ga binnenkort ook wat bestellen.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuk. ^^
    Ik weiger echt om dingen bij Zalando te bestellen doordat ze van die rotreclames hebben. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Leuk. ^^
    Ik weiger echt om dingen bij Zalando te bestellen doordat ze van die rotreclames hebben. ^^

    Haha, ja inderdaad xD


    --

    Behalve die reclames

    Leuk voor je :)


    Tijd voor koffie.

    Anarose schreef:
    Leuk. ^^
    Ik weiger echt om dingen bij Zalando te bestellen doordat ze van die rotreclames hebben. ^^


    26 - 02 - '16

    Anarose schreef:
    Leuk. ^^
    Ik weiger echt om dingen bij Zalando te bestellen doordat ze van die rotreclames hebben. ^^


    Inderdaad, alsof iedere vrouw in een hysterisch schreeuwend wezen veranderd als ze iets van Zalando krijgt.


    Physics is awesome

    Anarose schreef:
    Leuk. ^^
    Ik weiger echt om dingen bij Zalando te bestellen doordat ze van die rotreclames hebben. ^^

    Alleen maar om die reclames? :')
    Stel je niet aan zeg, ze hebben hartstikke leuke dingen en ze leveren ook nog eens heel erg snel.
    Dat vind ik nou echt een domme reden om iets niet te bestellen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind de reclames van Zalando altijd ontzettend vervelend, maar wel leuk om te zien dat het geen weerspiegeling is van hun service. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    AAAAAH ZALANDO!!

    *Zucht... Kut reclames, alleen die met de kerstman vond ik wel leuk, al was hij ook wel een beetje zielig.
    Maar wel vet snel binnen! Heel netjes :O


    It's never gonna happen, Guys.