• Ja, nu meer mensen het hebben en het op rare tijden terug komt, maak ik er toch even een klacht van omdat er iets niet goed moet zitten in de database ofzo.
    Sinds een week hebben ik en anderen er nu last van dat de linken op het forum bijvoorbeeld niet verkleuren als je erop klikt, zoals het normaal doet. Alleen dan ineens, ergens in de middag, zegt hij poef en dat doet hij het weer. Net zag ik weer dat hij het niet meer deed en het is toch irritant omdat ik dingen zo veel minder goed kan bijhouden.


    Your make-up is terrible

    Wauw, dat is echt raar. Ik heb er gelukkig geen last van. Hopelijk kan dit opgelost worden...


    Bad decisions make good stories.

    Ik had er op school ook last van.


    •*• Lululu •*•

    Jep, ik heb dit ook, maar alleen op mijn eigen computer. Op de laptop doet 'ie het wel goed, terwijl ik op beiden Chrome gebruik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik had er een keertje last van, maar nu niet meer eigenlijk. Wel vervelend.


    i put the fun in funeral

    Ja, ik heb er last van. Zowel op mijn eigen pc als op de pc van mijn ouders. Alleen op mijn mobiel werkt het.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jap, ik heb er nu ook last van.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik snap het niet. :') Maar heb er geen last van I guess?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nu veranderen ze om de paar minuten. Dan doen ze het even wel goed en vervolgens weer niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    En ik heb nergens last van :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ontdekt dat hij het in een tweede tabblad wel doet. Dus als je Quizlet opent en dan Actieve topics in een nieuw tabblad opent, zijn ze wel goed.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Jep, ik heb dit ook, maar alleen op mijn eigen computer. Op de laptop doet 'ie het wel goed, terwijl ik op beiden Chrome gebruik.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mallory schreef:
    Ik had er op school ook last van.


    26 - 02 - '16