Zeikverhaal.
Ik ben nu echt vreselijk gefrustreerd. Ik heb altijd redelijk hectische dagen op school omdat ik me aan een aantal klasgenoten irriteer. Ze vragen continu aandacht van mij, maar ik moet van mijn ouders en de leerkracht gewoon maar vriendelijk blijven doen. It's driving me f*cking crazy! Ik moet de hele tijd keihard werken en vaak krijg ik het niet eens af omdat het altijd zo druk is in de klas. Iedereen gaat altijd door elkaar heen praten en ze missen elke vorm van volwassenheid. Ze lachen om grapjes die over seks gaan als kinderen die uit like groep drie komen en net weten wat poepen betekend. Ik word er zo gek van. En dan kom ik thuis en daar gaat iedereen me ook nog even commanderen. Mijn moeder zegt dat ik mijn kamer op moet ruimen, omdat morgen de schoonmaakster komt. Mijn kamer is al netjes, maar toch gaat mijn zus haar lopen napraten dat ik mijn kamer op moet ruimen. Verder gaat ze ook nog lopen zeggen dat ik platzak ben, omdat ik bijna geen rooie cent op mijn rekening heb staan. Het is waar, ik heb nauwelijks inkomen, maar wat wil je ook als geen baan hebt en iedereen in dat opzicht moeilijk doet. Mijn moeder beweert dat ik een normaal baantje in bijv. de hema niet eens aankan. Verder gaat mijn zus hele tijd lopen bitchen dat ik me niet druk moet maken maar dat doe ik wel! Iedereen om me heen heeft een baan, gaat bijna studeren en neemt rijles. En ik kan dat fucking niet betalen omdat ik geen rooie cent heb. FML.
26 - 02 - '16