• what do you think.

    movies or books?


    A promise is forever, at least that's what they say. Welcome to reality, they're broken everyday...

    Lol, hoezo?


    ars moriendi

    Boeken. (cat)


    everything, in time

    Hem, twee topic tegelijk over dit


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het altijd fijn om een beeld bij een persoon te zien dus ik ga voor films.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Books. I don't like movies that much. In books all the details are described much better.


    Bad decisions make good stories.

    Books. Without doubt.


    Tijd voor koffie.

    Boeken, daar kan je tenminste nog je verbeelding bij gebruiken en zie je alles meer in detail. Al zijn films altijd handig als je iets niet voor je kan zien in de boeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Boeken, daar kan je tenminste nog je verbeelding bij gebruiken en zie je alles meer in detail. Al zijn films altijd handig als je iets niet voor je kan zien in de boeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hangt ervan af, maar over het algemeen ben ik meer een fan van film.


    The odds are néver in our favor.

    Boeken. Dan kan je tenminste je eigen verbeelding gebruiken, bij films wordt het voorgekauwd. Mijn vorige Engels docent zei zelfs dat je van tv kijken dom wordt, omdat je hersenen dan niet zo hard hoeven te werken :W Dat gaat er wel een beetje over :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Books!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    boeken, omdat daar zoveel details in zit die ze bij een film weglaten.


    -

    Canna schreef:
    boeken, omdat daar zoveel details in zit die ze bij een film weglaten.


    What it I told you


    Not all movies are based on books.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    What it I told you


    Not all movies are based on books.

    En toch zijn de personages in films lang niet zo uitgebreid uitgewerkt als in boeken, als het tenminste een goed boek is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou zeggen film. Ik heb een vrij heftige vorm van dyslexie een bij échte literatuur heb ik moeite om het echt goed te volgen, laat staan te genieten(dan heb ik het niet over Harry Potter/Twilight boeken niveau). En bij film kan het niveau heel hoog worden zonder dat het moeilijker is te begrijpen, kijk naar een titel Pulp Fiction of Forrest Gump. Dit zijn verhaal technisch hele goede film, veel onderlagen, maar iedereen kan er van genieten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'