• Ja, ik heb dus last van een pratende computer(cat)
    Ik heb alles al verschillende keren afgesloten en mijn computer blijft "praten".
    Het is een mannenstem dat ik hoor die in het Frans aan het praten is en het lijkt alsof hij iets uitlegt.

    Maar ik kan niet vinden van waar het komt en het is echt vreselijk lastig aangezien ik eigenlijk film wilde kijken.
    Iemand enig idee hoe ik dit oplos want het is al een tijdje bezig en heb ondertussen al 3 keer mijn internet afgesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien moet je er een exorcist bij halen? (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Misschien moet je er een exorcist bij halen? (krul)

    Strak plan(cat)
    Het stopt echt niet....
    Als ik mijn computer weer op moet starten, gaat het weer erg lang duren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou niet weten wat je moet doen,
    Zelf heb ik het nooit meegemaakt dusja..
    Sorry,,


    Little do you know

    Dat is best wel eng. :'D
    Maar ik zou hem toch even helemaal uitzetten en opnieuw opstarten, zelfs als het lang duurt. Als het dan nog steeds niet is gestopt weet ik het ook niet meer, lol.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is best wel eng. :'D
    Maar ik zou hem toch even helemaal uitzetten en opnieuw opstarten, zelfs als het lang duurt. Als het dan nog steeds niet is gestopt weet ik het ook niet meer, lol.

    Het is net vanzelf weer gestopt, alsof het zichzelf heeft afgesloten...
    Hij bleef wel vriendelijk, hij zei tot binnenkort(cat)
    Snap er echt geen bal meer van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb dat alleen met de laptop als ik het scherm dichtklap en er toevallig nog een youtube filmpje opstaat, dan wilt hem ook blijven 'praten'. Kan het niet iets anders zijn dan je pc, dat er bijvoorbeeld vlakbij ligt? idk, ik zeg ook maar iets :'D
    Je geluidboxen uit de pc trekken.... het lijkt mij dat je pc dan geen geluid meer kan maken... en anders echt de exorcist erbij XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hij is je aan het verleiden in de taal van de liefde. Romantisch hoor, dat doet die van mij nou nooit.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hij is je aan het verleiden in de taal van de liefde. Romantisch hoor, dat doet die van mij nou nooit.


    Het zal niet werken aangezien ik echt een schijthekel heb aan Frans:Y)


    Merrow schreef:
    Ik heb dat alleen met de laptop als ik het scherm dichtklap en er toevallig nog een youtube filmpje opstaat, dan wilt hem ook blijven 'praten'. Kan het niet iets anders zijn dan je pc, dat er bijvoorbeeld vlakbij ligt? idk, ik zeg ook maar iets :'D
    Je geluidboxen uit de pc trekken.... het lijkt mij dat je pc dan geen geluid meer kan maken... en anders echt de exorcist erbij XD

    Njha, het is al gestopt.
    Maar het kon echt niets anders zijn dan mijn computer aangezien er voor de rest niets elektronisch aanstond in mijn kamer.
    Het kwam echt uit mijn boxen en het grappige is dat hij op het einde letterlijk à bientôt zei....dat betekend toch tot binnenkort, niet? (cat)
    Now I'm getting scared, lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ken je iemand die Frans spreekt en weet wat hij eigenlijk zegt?
    Anders had ik hem al lang uit het raam gegooid. (krul)

    Gipsy schreef:
    (...)
    Njha, het is al gestopt.
    Maar het kon echt niets anders zijn dan mijn computer aangezien er voor de rest niets elektronisch aanstond in mijn kamer.
    Het kwam echt uit mijn boxen en het grappige is dat hij op het einde letterlijk à bientôt zei....dat betekend toch tot binnenkort, niet? (cat)
    Now I'm getting scared, lol.

    Click.
    Goddamn, nu wordt ik bang dat mijn laptop het ook gaat doen. (.__. )

    Dragneel schreef:
    Ken je iemand die Frans spreekt en weet wat hij eigenlijk zegt?
    Anders had ik hem al lang uit het raam gegooid. (krul)

    Ik ken geen man die echt Frans spreekt.
    Maar wat ik er wel uit af kon leiden, was dat hij iets aan het uitleggen was, ik hoorde ook iets over geld.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Whhahahhahaha, geniaal. Ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen idee wat het is.


    Bad decisions make good stories.

    Ik dacht ook eens dat ik zoiets had, bleek ik iets niet goed afgesloten te hebben haha. Moest ik het via processen bij task manager afsluiten.


    Your make-up is terrible

    Maybe its sexy talk



    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:59 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Omg, dat had ik ook een keer gehad, maar ik schrok me rot, want het kwam zo opeens. Dan had ik wel het internet af gesloten, maar het ging gewoon door, dus toen had ik mijn laptop opnieuw opgestart. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.