• Naam: Fleur
    Leeftijd: 15
    Woonplaats: Wonderland
    Kort iets over mezelf: dit lijkt dus net op een vrienden boekje invullen :0 Ik kom uit Nederland. Ik heb wat Indonesische genen, ik begon met schrijven toen ik ongeveer elf jaar was. De meest leuke reis die ik ooit gemaakt heb is backpacken door Noord-Italië. Ook al waren we soms wat aangeschoten, verdwaald in Venetië, bestolen in Florence, het was een onvergetelijke reis. Dat verklaard gelijk ook dat ik een reis virus heb. Hehe.
    Ik heb het profiel Cultuur&Maatschappij en wil als ik Havo heb afgerond, voor een High School Year naar Amerika.
    Mijn lievelingsboeken zijn Harry Potter, Fallen Saga, Pretty Little Liars en The Hunger Games. Veel fantasy dus. Ik houd gewoon niet zoveel van realistische dingen :p
    Ik heb het One Direction Infection, maar ik luister niet alleen naar hun. Ik ben ook een grote fan van The Script, Paramore, Green Day en Coldplay. Ik wil zó graag naar pinkpop dit jaar.
    Fanfictions:




    Stranger: what is the most weirdest thing you ever did?
    You: talking to you
    Stranger: well, I hope that's a compliment
    You: sure it is, Styles
    Stranger: :)
    Omegle




    +44(0)2089724308

    The only answer I ever get came from you, an unknown person from whatever. It’s freaking me out, because I want to know how you are. The genius behind the philosophic words, which I barely understand what they actually mean. This time I want a real response, with no metaphoric words. Just tell me what your feelings are.
    11.39 PM

    That’s a looooong message
    11.43 PM vv

    I know. I’m proud ^^
    11.44 PM

    But I’m serious
    11.44 PM

    Me too
    11.45 PM vv

    WhatsApp

    Story's waar ik aan meewerk:



    Would you care if we quit talking?
    Would you care if I went walking?
    I need to know how you feel
    So I know how to deal
    I like it when your by my side
    I hate it when you try to hide
    All the cheating and the lies
    Brings me one step closer to saying goodbye


    OP story's die niet geactiveerd zijn:
    Eeuwig Licht
    Het leven van Alexandra Wright wordt ontwricht als ze op een dag een Demon ziet. Ze is één van de weinige mensen die ze kunnen zien en daarom moet ze de wereld en Engelen helpen. Maar wilt ze dat wel? Is ze wel krachtig genoeg om de Demonen tegen te houden?

    Hunter
    Willow Brooks woont in de bossen van Alaska. Als ze op een dag haar natuurlijke vijand tegenkomt, staat ze voor een dilemma. Haar hele leven verandert en een eeuwig durende oorlog komt ineens wel heel dicht bij. Heeft Willow de juiste keuze gemaakt bij het dilemma of trekt ze al haar geliefden de dood in net zoals haar voorouders?

    One Way Or Another
    Een zoektocht van een meisje naar haar ware identiteit.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.