• Verhaal:
    International Sports Academy oftewel ISA is een school voor jonge sporttalenten over de hele wereld. Elke fanatieke, jonge sporter droomt ervan om hier toegelaten te worden. Met talent, keiharde trainingsschema's en persoonlijke diëten halen deze jongeren te top. Een nieuw jaar begint aan het ISA en de nieuwe talenten komen aan. Hoewel ze allemaal hun zinnen op de top hebben gezet vinden ze tussen de trainingen door tijd voor het sluiten van vriendschappen, het uithalen van streken en verliefd worden.


    Regels:
    * Geen Mary Sue's
    * Minstens 5 regels
    * Weer origineel - ook in de sport
    * Niet enkel 1 op 1 gesprekken.
    * OOC tussen haakjes
    * Dingen als "wie wil Henk meeten" in het praattopic
    * Melden als je langere tijd afwezig bent.
    * Er zijn meer personen als alleen de rollen denk aan trainers, huisbewaarder, conciërge andere leerlingen


    Rollen:
    Charira Asasia Meyling - huisbewaarster en trainster dans en beweging - 1,3 - Xerces
    Nick james Harrison - groepsbegleider - 1,5 -
    Alexandra Mary Skylar- kunstschaatsen -1,1 - Pebble
    Jona Lara Nilsdottir - Schermster - 1,1 - Squib
    Lola Niamh Edwards - hockey - 1,2 - Sourire
    Aubrey Jane Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Jolie Chloe Eberson. - jazzballet - 1,2 - DanceBabeA
    Gereserveerd - xElounor
    Rosalia Alena Rákóczi - karate - 1,3 - SerpentKiss
    Emily west - hockey - 1,4 - Sannex
    Danielle eva grand - hip-hop - 1,5 - xKimx124
    Austin Luke Woodstock. - rugby - 1,2 - Sourire
    Jesse James Parker - tennis - 1,1 -xAmore
    Christopher James Veréz - kickboksen - 1,1 - Neolaia
    Adam Elias McDown - honkbal - 1,2 - Nyan
    Cameron Esp - zwemmen - 1,3 - Squib
    Zane Wesley Garçia. - Motorcross - 1,3 - xAmore
    Ethan James McTaylor - hockey - 1,4 - Alloveryou
    Daniel (Daan) Dylan Connor - karate - 1,6 - MindBreaker
    Matze Kane Connor - break- en streetdance - 1,6 - MindBreaker


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:20 ]


    Remember to be ridiculous.

    @Sannex, je mag nooit -nooit- de karakters van de andere besturen. Het maakt het rpg'en voor de ander minder leuk.


    Remember to be ridiculous.

    Sannex schreef:
    @sourire dat moest wel want niemand reageerde maar als het je stoort zal ik het veranderen , maar dan kan ik het beter weglaten aangezien niemand reageerde.


    Hoezo niemand reageerde? Je weet het niet want je had je post niet aangepast.. Je had hem gelijk zo gepost, hoe weet je dan dat niemand reageerde..............
    Perhaps, ik kan nu niet reageren. En ja ik stoor me er aan, want je mag geen andere personages besturen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 8:32 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik ben het eens met sourire, als niemand reageerde had je gewoon even moeten wachten. Ik erger me ook er aan als iemand anders mijn rol bespeeld

    Sourire schreef:
    (...)

    Hoezo niemand reageerde? Je weet het niet want je had je post niet aangepast.. Je had hem gelijk zo gepost, hoe weet je dan dat niemand reageerde..............
    Perhaps, ik kan nu niet reageren. En ja ik stoor me er aan, want je mag geen andere personages besturen.


    Ja is goed maar dan zeg ik hetnu maar dan moetener we l een paar reageren want anders kan ik het beter weg laten.
    oke ? x


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Ik had al eerder wat gepost toen reageerde ook niemand.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Sannex schreef:
    Ik had al eerder wat gepost toen reageerde ook niemand.


    Dat betekend niet dat iedereen gelijk niet meer reageerd. Dat anderen niet reageerden om bepaalde redenen betekend niet dat ik ook gelijk niet reageer of Nyan...


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sannex schreef:
    (...)

    Ja is goed maar dan zeg ik hetnu maar dan moetener we l een paar reageren want anders kan ik het beter weg laten.
    oke ? x


    Verander het dan. Ik kan zo namelijk niet reageren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Uh je hebt ook niet gereageerd hoor bij die vorige anders.. en welke bladzijde is het want bij blz 4,5 reageerde ook niemand.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Maar dan krijg je open stukken in verhalen maar als jullie blz nummer zetten. zal ik veranderen of weglaten


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Dus ik moet voor jou JE post opzoeken? Hij is toch van jou? En op alle posts van Nyan heb ik gereageerd en ik had gister verjaardag dan ga ik niet zitten reageren omdat jij anders pissed gaat doen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 17:40 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Uhm, ik snap niet echt waar over je het hebt sorry, volgens mij ben jij de enige die pissed is.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Nee, ik geef gewoon mijn mening. Meer niet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Je post die je moet veranderen staat op pagina 7.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    waar gaat dit over samenvatting please?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    over dat je geen andere personages mag spelen dan je eigen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †