Mijn idee was om een soort speciale stories en quizen fandom dag te maken.
Wat brengt mij aan dit idee?
Ik zie alleen maar One Direction in de top 5 stories, vaak in de quizen top 5, veel in de spotlight, op de homepage veel van allemaal meldingen staan.
Natuurlijk vind ik het niet erg dat je over 1D schrijft, als je daar fan van bent, want zo heb ik ook mijn eigen fandoms zoals TH en TW.
Maar door al die 1D stories etc etc, vind ik zelf en waarschijnlijk ben ik niet de enige, waardoor veel "goede" stories die voorheen de 1D hype in de top 5 stonden nu gewoon niet meer de kans krijgen om daar te komen en gelezen te worden. Ik heb al die tijd nog geen een weer gezien.
Doordat het nu zo enorm is en je blijkbaar dus een 1D storie moet schrijven om een gelezen story te krijgen en een beetje lezers te krijgen, vind ik dat het nu eigenlijk wel eens wat aan gedaan mag worden X__X
Niet om jullie 1D fans, maar ik vind het zelf gewoon absurd dat ik te horen krijg van velen die op Quizlet zaten, nu gewoon weg gaan omdat de 1D hype gewoon tot vervelend is.
Wat is mijn idee nou precies.
Om alle stories/quizen etc de kans te kunnen geven, zodat het niet alleen maar overal en altijd 1D stories staan, was mijn idee voor Speciale Stories/Quizen Fandomdagen te houden.
Dat zou betekenen dat er 1 dag bijvoorbeeld in de week voor 1D is om in de top 5 en in de spotlight te staan, maar dan ook 1 dag voor bijvoorbeeld Justin Bieber, 1 dag voor bijvoorbeeld TH, en een aantal dagen om bijvoorbeeld andere stories waar minder van zijn de kans te geven ook een "bekendheid" te geven. Dus dat er meer andere stories ter sprake komen die weer terug de status kunnen krijgen zoals ze voorheen hadden.
Dit om het voor iedereen die geen fan is van bepaalde artiesten etc ook hun een leuke manier van schrijven geven en dat er niet met die 1D hype nog meer users weg gaan omdat het in overvloed is.
Begrijp me wel: Ik bedoeld dit écht niet gemeen tegen de 1D fans, echt niet, want ik respecteer iedereen zijn of haar fandom, maar we moeten het toch voor iedere user leuk maken? Dat willen we toch allemaal?? Een leuke tijd hebben hier, leuke sfeer, geen irritaties en nog meer leuke mensen ontmoeten.
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste die hier dingen over opmerkt, maar we moeten quizlet toch allemaal als een leuke site beleven en niet als een vervelende site waar alleen maar een fandom van 2012 enorm overheerst, want de andere fandoms hebben ook nooit zo heel erg overheersend gedaan. (Voor alle duidelijkheid, ik ziet hier al op sinds 2007/2008, maar was ooit met een ander account begonnen).
TomsLiebe
Yongguk & Daehyun <33