• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    -
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Meedoen kan altijd, als je hier klikt.
    Klik hier voor de rollentstory

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:25 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ceremonials schreef:
    Hoe durf je mij idioot te noemen, toevallig ben ik wel de prinses van Northwode.
    Naaaawh, beterschap poepie!


    Excuseert u mij, uwe hoogheid. Ik zal u niet nog eens beledigen.

    *buiging*

    Dankjewel. (:

    BUIKGRIEP IS NIET LEUK. Zeker niet als je daarop nog eens in je periode zit. :/


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Excuseert u mij, uwe hoogheid. Ik zal u niet nog eens beledigen.

    *buiging*

    Dankjewel. (:

    BUIKGRIEP IS NIET LEUK. Zeker niet als je daarop nog eens in je periode zit. :/


    Beterschap! *geeft spontane knuffel*


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik ben echt benieuwd of een van juklue dudes het aandurft Alluson te gaan doorgronden, haha (:
    oh en gipsy, allison gaat zich dik beledigd voelen als ze erachter kont dat hij iemand anders heeft gezocgt om iets uit te zoeken :'D ben trouwens heel benieuwd wat trouwens!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Rowboats: Is william nog vrij of niet meer, dan kan ik daar in mijn post rekening mee houden nameljk =)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:13 ]

    Rowboats schreef:
    (...)

    Excuseert u mij, uwe hoogheid. Ik zal u niet nog eens beledigen.

    *buiging*

    Dankjewel. (:

    BUIKGRIEP IS NIET LEUK. Zeker niet als je daarop nog eens in je periode zit. :/


    Excuses aanvaard, haha.

    + @mismi, William bij Iwan, maar je kan er altijd bijspringen.

    Stukje komt morgen hoor, nu naar bed :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ja ik had het gelezen haha, heb dat ook in mijn post verwerkt, maar die post komt pas morgen. Heb namelijk een ideetje, maar moet eerst even met iemand overleggen of diegene het ook een goed idee vindt haha. Dus de post komt morgen pas ;)

    Het is wel echt een lange post, heb nog nooit zo'n lange post getypt. De post is 1 A4tje helemaal vol met tekst (in word) haha. Ik hoop dat jullie van lezen houden, mocht ik het gaan posten morgen. (hij voldoet in ieder geval aan het minimum aantal woorden van 350)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 23:34 ]

    Zo, ik hoop dat mijn stukje nu wat beter leesbaar is (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    mismi schreef:
    Ja ik had het gelezen haha, heb dat ook in mijn post verwerkt, maar die post komt pas morgen. Heb namelijk een ideetje, maar moet eerst even met iemand overleggen of diegene het ook een goed idee vindt haha. Dus de post komt morgen pas ;)

    Het is wel echt een lange post, heb nog nooit zo'n lange post getypt. De post is 1 A4tje helemaal vol met tekst (in word) haha. Ik hoop dat jullie van lezen houden, mocht ik het gaan posten morgen. (hij voldoet in ieder geval aan het minimum aantal woorden van 350)


    Read it, like it. :Y)


    help

    Ceremonials schreef:
    Zo, ik hoop dat mijn stukje nu wat beter leesbaar is (:


    Ik heb een hele kleine tip voor je: Als je een gesprek voert met iemand, zet dan hetgeen wat door en ander gezegd wordt op de volgende lijn, anders komt het in sommige gevallen over dat diegene die daarvoor sprak nog aan het woord is.


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Ik heb een hele kleine tip voor je: Als je een gesprek voert met iemand, zet dan hetgeen wat door en ander gezegd wordt op de volgende lijn, anders komt het in sommige gevallen over dat diegene die daarvoor sprak nog aan het woord is.


    Ah, you mean like;
    "Blablabla," zei Pietje. "Blablabla." Zei hij erachteraan.
    "Blablablabla." Antwoorde ik.
    "Blabla." lachte Pietje.

    Like that?
    Thanks voor de tip btw, hier heb ik nou wat aan (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ceremonials schreef:
    (...)

    Ah, you mean like;
    "Blablabla," zei Pietje. "Blablabla." Zei hij erachteraan.
    "Blablablabla." Antwoorde ik.
    "Blabla." lachte Pietje.

    Like that?
    Thanks voor de tip btw, hier heb ik nou wat aan (:


    Yep. Ik schreef vroeger ook gewoon aan één stuk door, en dan kreeg ik dit: "Blablabla," zei Pietje. "Blablablablabla" "Blablabla," antwoordde Jan.
    xd. Toen kreeg ik de tip van iemand om onder elkaar te schrijven. :'D

    Stel, je hebt zo'n conversatie, en je schrijft het zo:
    "Stoffen uit de stoffenwinkel zijn veel goedkoper dan die uit de meubelwinkel," zei ik. "Dus koop ik ze in de stoffenwinkel." Ik knikte even bevestigend.

    Terwijl het eigenlijk zo moet zijn: "Stoffen uit de stoffenwinkel zijn veel goedkoper dan die uit de meubelwinkel," zei ik.
    "Dus koop ik ze in de stoffenwinkel."
    Ik knikte even bevestigend.

    Anders lijkt het alsof het nog altijd dezelfde persoon is. :') Loze uitleg, maar je begrijpt het zeker wel?


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Yep. Ik schreef vroeger ook gewoon aan één stuk door, en dan kreeg ik dit: "Blablabla," zei Pietje. "Blablablablabla" "Blablabla," antwoordde Jan.
    xd. Toen kreeg ik de tip van iemand om onder elkaar te schrijven. :'D

    Stel, je hebt zo'n conversatie, en je schrijft het zo:
    "Stoffen uit de stoffenwinkel zijn veel goedkoper dan die uit de meubelwinkel," zei ik. "Dus koop ik ze in de stoffenwinkel." Ik knikte even bevestigend.

    Terwijl het eigenlijk zo moet zijn: "Stoffen uit de stoffenwinkel zijn veel goedkoper dan die uit de meubelwinkel," zei ik.
    "Dus koop ik ze in de stoffenwinkel."
    Ik knikte even bevestigend.

    Anders lijkt het alsof het nog altijd dezelfde persoon is. :') Loze uitleg, maar je begrijpt het zeker wel?


    Ik snap het (:
    Ik pas even mijn vorige post aan, dan kan je kijken of ik het nu wel goed doe.
    Thanks for the tip guuuurl :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mag ik William naar Catherine en Ranghiel sturen, of komen Elizabeth en Elena ook zo naar het feest?


    help

    Rowboats schreef:
    Gipsy: aangezien er geen koning en koningin gespeeld worden, doen wij dat dan zelf?


    help

    Rowboats schreef:
    (...)


    Iedereen mag ze bespelen, zolang men maar geen namen gaat geven aan de koning en koningin.
    Stel dat er dan toch iemand is die ze wilt spelen, moet je alles weer veranderen.
    En Elizabeth komt naar het feest, Elena weet ik niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.