• Hi, wij willen in de meivakantie naar Londen voor een paar dagen maar vinden maar geen goedkope aanbieding op het internet.
    Het liefst geen stedentrip en als het even kan ook geen busreis.
    Dus heeft iemand iets wat hier in past en waarbij we ook nog wat geld overhouden om leuke dingen te doen in Londen?
    *In de titel moet natuurlijk hulp welkom staan en niet help welkom.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:30 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    ik zoek dat ook nog;o ik wil graag in april een week na londen met een vriendin.. wil het ook zo goedkoop mogelijk houden maar kan ook totaal niks vinden, maar als je iets vind wil je het mij dan ook laten weten?:$


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Je kan vakantieveilingen.nl proberen. Met een beetje geluk staat er Londen tussen en kan je het voor een leuk prijsje fixen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    http://www.d-reizen.nl/vliegtickets?category=vliegtickets&state=offer&offer-id=4646
    Dit zijn alleen de vliegtickets
    Pakketreizen naar Londen met het vliegtuig zijn erg moeilijk te vinden kan ik je wel stellen, zeker als je ook nog op zoek bent naar een voordelig tarief.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    http://www.d-reizen.nl/vliegtickets?category=vliegtickets&state=offer&offer-id=4646
    Dit zijn alleen de vliegtickets
    Pakketreizen naar Londen met het vliegtuig zijn erg moeilijk te vinden kan ik je wel stellen, zeker als je ook nog op zoek bent naar een voordelig tarief.


    Oké lol die had ik meoten zien aankomen, maar mijn moeder heeft vliegangst dus dat valt ook al af.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Neem de trein?
    Die prijs ligt dan natuurlijk al vast, en is niet de goedkoopste..
    En ik verbleef in de vakantie in het hotel St. Athans, aan Russell Square, was geloof ik ook niet zo duur.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 22:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Met de boot is ook niet heel duur...


    Food.

    xxLoveNiall schreef:
    ik zoek dat ook nog;o ik wil graag in april een week na londen met een vriendin.. wil het ook zo goedkoop mogelijk houden maar kan ook totaal niks vinden, maar als je iets vind wil je het mij dan ook laten weten?:$


    Ik zal het je laten weten.=)

    Neem de trein?
    Die prijs ligt dan natuurlijk al vast, en is niet de goedkoopste..
    En ik verbleef in de vakantie in het hotel St. Athans, aan Russell Square, was geloof ik ook niet zo duur.


    Hmmm eens dat hotel opzoeken dan maar.(cat)

    Met de boot is ook niet heel duur...


    Met een goede aanbieding niet nee.xd


    You were born original, don't die as a copy.