Ik heb een probleem. De cover die je gemaakt had bevatte plaatjes van beroemde mensen, dat mag niet voor de wedstrijd waar ik aan meedoen. Zou je hem weer net zo kunnen maken, met dezelfde achtergrond, maar dan met dit plaatje vooraan?
Eluveitie schreef:
Ik heb een probleem. De cover die je gemaakt had bevatte plaatjes van beroemde mensen, dat mag niet voor de wedstrijd waar ik aan meedoen. Zou je hem weer net zo kunnen maken, met dezelfde achtergrond, maar dan met dit plaatje vooraan?
Komt eraan (: In kleur of niet?
[ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:35 ]
"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov
Tekst:The Same
Cover horizontaal of verticaal? maaakt niet uit,zolang het maar mijn profielplaatjes kan worden:)
Username erop? maakt niet uit
Foto's: Wat te maken heeft met The same, maar absoluut geen 2ling
Extra's:iets magisch misschien:)en minstens 2 plaatjes vermengd
Eventuele korte samenvatting verhaal:geen verhaal;) kan er wel een verhaal van maken
If you can dream it, you can do it❤️
Befree schreef:
Tekst:The Same
Cover horizontaal of verticaal? maaakt niet uit,zolang het maar mijn profielplaatjes kan worden:)
Username erop? maakt niet uit
Foto's: Wat te maken heeft met The same, maar absoluut geen 2ling
Extra's:iets magisch misschien:)en minstens 2 plaatjes vermengd
Eventuele korte samenvatting verhaal:geen verhaal;) kan er wel een verhaal van maken
Zo goed? (:
"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov