• Ja. Ik ben nu 'bezig' met een jongen, en tot nu toe ging het allemaal prima. Maar ik heb het idee dat het de laatste week vanuit hem iets minder is. Ik heb hem sowieso de afgelopen week niet gezien ivm met de kerst en die zooi, tevens omdat hij ook gewoon moet werken. Het probleem is; ik maak me er niet zo druk over dat hij me niet meer ziet zitten (en dat het daarom iets minder is). Maar dat ik/het voor zijn gevoel te snel ga. Hij vertelde namelijk heel eerlijk toen we elkaar leerde kennen dat hij van de ene kant heel graag een relatie wil, maar ook weer niet aangezien hij bang is dat zijn vrijheid wordt beperkt. Ik ben nu op het punt gekomen, dat ik er toch wel een volle 100% tegenaan wil, en het gewoon wil proberen met hem. Onder het motto doe eens gek en waag het erop. Maar ik ben bang dat ik voor hem te snel ga, of dat het straks voor hem te snel gaat als ik meer laat weten dat ik echt geintereseerd in hem ben. En ik wil niet dat hij afhaakt omdat hij denkt dat ik een of andere heks ben die hem straks in een torenkamer opsluit als we een relatie hebben.

Dus mijn vraag is; heeft iemand dit ooit meegemaakt? Heeft iemand advies voor mij?
    Want aangezien ik net goed en wel uit mijn depressie ben gekomen kan ik het mezelf niet veroorloven dat dit fout gaat. ):

[ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:24 ]

I'll lick the poison from right off your kiss

dat hij in zijn vrijheid word beperkt?

Die jongen wil alleen in een relatie met jou als ie ondertussen met iedereen mag zoenen en rollebollen die hij tegenkomt D:

quidquid excusatio prandium pro

Hmm, lastig. Ik denk dat je hem wel de tijd moet gunnen. Maar ook jezelf, want weet jíj wel zeker dat je serieus met hém verder wilt. Het motto doe eens gek is misschien niet zo handig wanneer het om een relatie gaat. Maar als je echt om hem geeft moet je er natuurlijk voor vechten, zolang hij het maar waard is.
    En mocht het toch niks worden, laat je hoofd niet hangen, je vind heus wel iemand die ook voor de volle 100% voor jou gaat.

You are beautiful, you are love.

RainbowDash schreef:
    dat hij in zijn vrijheid word beperkt?

Die jongen wil alleen in een relatie met jou als ie ondertussen met iedereen mag zoenen en rollebollen die hij tegenkomt D:

Nee;p Daarmee bedoel ik (en hij) dat hij nog tijd over heeft om iets met zijn vrienden te doen etc.
    Niet dat ik als vriendin al zijn vrije tijd claim.

[ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:25 ]

Hmm. Dat gedeelte van 'vrijheid wordt beperkt' dat heb je zelf in de hand. Ik bedoel; het is leuk en aardig dat je in een relatie zit maar een relatie is niet voor eeuwig .. zeker niet op deze leeftijd. Je hebt ook nog een leven buiten je relatie hoor :') Je hoeft niet elke dag 24-7 op elkaars schoot te gaan zitten.
    Maar goed, het enige advies wat ik je kan geven is; praat erover met hem.

To infinity and beyond •

Als je je een teleurstelling niet kan veroorloven zou ik d'r vooral niet aan beginnen.

No growth of the heart is ever a waste

Uchiha schreef:
    Als je je een teleurstelling niet kan veroorloven zou ik d'r vooral niet aan beginnen.

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Uchiha schreef:

Daar geef ik je gelijk in. Maar dan zou ik nooit meer een teleurstelling kunnen veroorloven en het beste de rest van mijn leven doorbrengen in een bunker:Y)

Uchiha schreef:

26 - 02 - '16