• Hooi Iedere,
    Nou ik voel me dus nu om bijna 10 voor half 1 in de nacht best wel alleen. En zat te denken ik moet vrienden zoeken. Omdat ik van mijzelf maar 1 goeie vriendin heb (Lonely) dus. Ik zou het heel leuk vinden om misschien verdere mail contact met quizlet te hebben.
    Ik hoop dat er een paar mensen geïnteresseerd zijn.
    Dus een kleine introductie.

    Ik ben dus Demy, 15 jaar oud, Ik hou eigenlijk van muziek, tekenen, kunst en cultuur. Ik hou van alle soorten muziek. Ik ben verslaafd aan cartoons, en games. Maar meer de playstation games voor Ps1 Ik zing en dans heel graag, En dat was t namelijk wel.
    Oh en ik hou van designen en ik heb een droom om ooit voor een beroemd pretpark of wat dan ook ontwerpen te maken voor attracties

    Ik hoop dat iemand op dit aanbod ingaat

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 0:26 ]

    Wel, hallo! *schud hand*
    Ik ben Merel, morgen 14 jaar oud. Ik hou van muziek, fotografie, zingen en dansen. Ik ben een belieber, dus mijn favoriete muziek genre kan je wel raden.

    Je lijkt me best aardig :Y)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 0:25 ]

    hey,
    ik ben jella, 16 jaar oud, houd van schrijven, tekenen, muziek (echt bijna alles), lezen, anime en manga en dansen. als je wilt kan ik je mijn mail-adress geven? hoe meer mailvrienden hoe beter!:Y)


    me: 5% reality, 95% dreams