Hooii iedereen (die dit leest)
Ik ga het vandaag met mijn vriend uitmaken.
ik heb al meerdere topics over hem geschreven maar nu ga ik het echt uitmaken.
Ik vind het best moeilijk omdat ik een jaar (en een maand) met hem heb gehad.
Ken zijn ouders super goed, Zijn familie ook, hij gaat altijd overal mee, Iedereen die mij ket kent hem,Hij van alles mijn eerste is.
En dat vind ik heel moeilijk, we hebben de laatste tijd vaak ruzies. Maar ik heb zoiets ruzies kan je veranderen.
Maar ik kan er niet meer tegen hoe hij soms tegen mij dood, en zijn karakter eigenschappen vind ik nou ook weer niet leuk.
Ik hou heel veel van hem...dat is de rede dat ik het niet wil uit maken. En de rede dat ik het zo moeilijk vind.
Maar ik vind nu ook een andere jongen leuk.
en ik doe het niet om die jongen die k leuk vind, Maar ik wil het niet uitmaken omdat ik van hem hou maar ik wil niet later met hem trouwen om zijn karakter soms.
Ik wil wel goede vrienden met hem blijven.
Maar ik vind het zo stom. hij is binnenkort jarig en we werken samen met nieuw jaar en gaan samen naar een concert en we hebben samen bioscoop kaartjes gekocht. dus ik ben zo bang dat hij geen vrienden meer wil blijven.
Maar goed ik moet afwachten.
Kunnen jullie me misschien een beetje opbeuren of tips geen of iets in die trant.
want ik hoop dat jullie me iets vrolijker kunnen maken.
in ieder geval bedankt
Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3