• Dingen over mij:

    Naam: Demi
    Leeftijd: 14 jaar
    Woonplaats: A la Holland
    Droomplaats: Momenteel Londen of ergens anders in Engeland (:
    Dingen over mij: Ik houd van schrijven en doe het al heel lang. In groep 6 schreef ik verhaaltjes en liet die lezen aan mijn juffen daar. Sinds ik in groep 8 zit praat ik niet meer over het schrijven. Dat was zo omdat ik als enige van mijn vriendinnen bezig was met schrijven en ik bang was dat ze het raar vonden. Nu zit ik in de derde en praat ik er nog steeds niet echt over. ik heb een paar vrienden die me steunen met schrijven en graag mijn verhalen lezen. Op school weet haast niemand dat ik verhalen schrijf, wat best stom is, aangezien schrijven een deel van mezelf is. Ik houd van schrijven en doe het al een lange tijd. Alleen mijn beste vriendin weet dat ik verhalen schrijf en nog een stuk of 3 andere mensen. Ik vind het prima zo en heb er zelf voor gekozen (: Een half jaar geleden ontdekte ik quizlet op een dag dat ik me verveelde.
    Ik ben fan van One Direction en Justin Bieber. Ik lees graag boeken als Haar naam was Sarah, Voor ik doodga, maar ook de Hungergames en dat soort dingen. Mijn leessmaak is heel uitgebreid. Ik lees oorlogsboeken, maar ook gewoon boeken over vriendschappen. Verhalen over vechtboeken vind ik ook leuk. Verder ben ik ook fan van Twilight en the vampire Diaries en Pretty Little Liars. Steun zoek ik in muziek en muziek is dan ook belangrijk in mijn leven (:


    Mijn story's:
    Ik schrijf op quizlet veel verhalen over fanfictions, dan vooral One Direction. Ik schrijf graag verhalen samen. Op dit moment heb ik 1 lopende story lopen:

    I will find you- One Direction

    Dit verhaal schrijf ik samen met Memoria (Aniek)
    Het gaat over 2 meiden op een dansschool met allebei hun eigen levens en eigen problemen die elkaar dan ontmoeten op de dansschool. De dansschool eist veel tijd en het is een zware opleidingen. Artiesten over de hele wereld komen er om dansers uit te kiezen, zo ook One Direction.

    Lost in lies
    Keira Rosalie Knight is een meisje van 17, die in een groot landhuis woont, rijke vader. Mensen vergelijken haar leven met het perfecte leven. Dat is totaal niet waar, haar moeder is overleden en langzaam maar zeker komt Keira achter de bittere waarheid en komt ze erachter dat haar leven alleen maar uit leugens bestaat.


    Mijn gedichten:

    Ik schrijf niet echt vaak gedichten, maar in principe vind ik het wel leuk om te doen (:

    Vertrouwen - Voor Wedstrijd


    Mijn Stand Alones:

    Lost in the Autumn - Voor Wedstrijd
    Hopen dat de sneeuwvalt- Voor Wedstrijd



    Dat was alles zowel over mij. Jullie kunnen altijd een kijkje nemen bij mijn creaties ^^

    Dikke Kus Demi

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hee, ik ben ook een fan van The Vampire Diaries en Twilight! :Y)


    Chaos is a ladder.

    Jeeej (: Ik ben bij TVD nog niet heel ver met kijken, maar bij twilight heb ik zelfs de boeken gelezen haha :Y)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben nu bij seizoen 1, aflevering 8.(:
    Ik heb abo.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik bij seizoen 2, aflevering 13 of 14 haha, nog 2 seizoenen te gaan (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haha :'D tVd en thg zijn awsome (krul)


    •*• Lululu •*•