• Ik wil wat leuk leesvoer hebben voor in bed, aangezien ik van m'n abo's op dit moment alles heb gelezen tot geactiveerd :Y)
    Het liefst lees ik story's met als genre Romantiek, drama en fanfiction

    Ik lees:
    Twilight [het lieft Jacob Black als hoofdpersoon, maar "normaal" Twilight is ook goed]
    Justin Bieber

    Ik lees niet:
    1D
    Voetbal
    OP

    Als jouw soort story er niet bij staat, mag je het wel proberen (:
    Ik zou t fijn vinden als het story's zijn die al afgelopen zijn of bijna afgelopen, dat leest altijd zo fijn.

    -geen idee of dit op het goede topic staat-

    Niemand? D:

    Het verhaal is al uitgeschreven.:)
    http://www.quizlet.nl/stories/48001/hunting-target-twilight-wolfpack/

    Weet niet of je thg wat vind? Deze is nog lopende:

    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.

    @ SPECS. Loving you forever. Ennuh, "wolfpack" dan gaat t zeg maar over de roedel etc ? :'D

    Bieberen schreef:
    @ SPECS. Loving you forever. Ennuh, "wolfpack" dan gaat t zeg maar over de roedel etc ? :'D


    Just read and you'll see.;)


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is wel met One Direction, maar ze bestaan niet als groep, en het is geen standaard verhaal ;)
    A new world, A new beginning || One Direction


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Sara en Jane
    Twilight, Drama, Fanfiction
    We gaan hier verder op de eerste helft van het vierde boek.
    Sara is een halfvampier van 15 jaar oud en Esmées nichtje. Ze heeft als gave dat ze op afstand kan communiceren met andere vampiers, maar heeft die gave nooit gekend en moet nog leren ze te gebruiken. Bij het begin van dit verhaal is ze onwetend (ze wist niets van vampiers of halfvampiers) meegegaan op een toeristisch tripje naar Volterra, met als sexy gids Heidi. Aangezien Aro haar gave handig vind is ze nog in leven maar wordt ze gevangen gehouden.
    Afgelopen
    Er is een vervolg, maar daar post ik redelijk weinig

    Vincenza
    Twilight, Drama, Fanfiction
    Vincenza is lid van de Volturi, en Aro's prinses. Toch is ze er niet gelukkig, en doet ze alles om er weg te blijven, wat dus inhoudt dat ze al 100 jaar achter één meisje jaagt. En als ze haar eindelijk te pakken heeft ...
    Afgelopen

    Jasper
    Twilight, Fanfic, Drama
    Een verhaal over onder andere Jasper, als hij nog in Marie's leger zit Maar hij blijkt een zusje te hebben ...
    Afgelopen

    En ik heb nog een hoop andere verhalen ook. HP, THG, Winx, Avatar, ... Als je wil weten welke je leuk zou kunnen vinden, neem een kijkje bij mijn quiz


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Slotjes op aanvraag. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury