• Hier kunnen we samen aftellen tot 2013!:))




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 15:57 ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Nog maar 6 dagen en 8 uur:3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    Nog maar 6 dagen en 8 uur:3


    Ongeveer iets minder dan 1 week:)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Op naar een jaar met veel geweldige dingen! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Op naar een jaar met veel geweldige dingen! ^^


    Laten we dat hopen. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heeft er iemand goede voornemens/dingen die hij/zij wil waarmaken volgend jaar? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Heeft er iemand goede voornemens/dingen die hij/zij wil waarmaken volgend jaar? (:


    nope, ik niet in ieder geval


    Do what people say you can't.

    Frodo schreef:
    Heeft er iemand goede voornemens/dingen die hij/zij wil waarmaken volgend jaar? (:


    Ik wil mijn studie afronden en mijn rijbewijs halen. Verder doe ik niet echt aan goede voornemens, want daar houd ik me toch niet aan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    Heeft er iemand goede voornemens/dingen die hij/zij wil waarmaken volgend jaar? (:


    Ik was van plan om iets vriendelijker te zijn in 2013 en niet altijd zo'n norse brompot maar dan bedacht ik me dat ik dat voornemen al een paar keer heb gehad en dat daar nooit iets van in gekomen is dus heb ik het maar laten vallen.

    Wat ik wel ga proberen is om een potje te maken met 'dromen' op, en eentje met 'goede dingen' op en daar iedereen keer als ik iets wil/verlang of als er iets goed gebeurd een briefje in te steken met die droom of gebeurtenis op om me zo te herinneren aan de goede dingen in mijn leven en aan mijn dromen.

    Jij?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aftellen naar mijn verjaardag dus. hehehe, 31 december ben ik jarig ^^

    Thornfield schreef:
    (...)

    Ik was van plan om iets vriendelijker te zijn in 2013 en niet altijd zo'n norse brompot maar dan bedacht ik me dat ik dat voornemen al een paar keer heb gehad en dat daar nooit iets van in gekomen is dus heb ik het maar laten vallen.

    Wat ik wel ga proberen is om een potje te maken met 'dromen' op, en eentje met 'goede dingen' op en daar iedereen keer als ik iets wil/verlang of als er iets goed gebeurd een briefje in te steken met die droom of gebeurtenis op om me zo te herinneren aan de goede dingen in mijn leven en aan mijn dromen.

    Jij?

    Dat is een leuk/goed idee!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Frodo schreef:
    Heeft er iemand goede voornemens/dingen die hij/zij wil waarmaken volgend jaar? (:

    Ja ik heb er wel een: Meer positief dingen bekijken en niet alleen naar het negatieve.


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Mijn voornemen is eindelijk eens de moed te vinden om mijn boek naar de uitgeverij te sturen.
    En niet altijd zo verdomd koppig zijn :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Mijn voornemen is eindelijk eens de moed te vinden om mijn boek naar de uitgeverij te sturen.
    En niet altijd zo verdomd koppig zijn :')

    Hahaha cool! En ik hoop dat de uitgeverij je boek goed vindt!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    (...)
    Hahaha cool! En ik hoop dat de uitgeverij je boek goed vindt!


    Dankje, dat hoop ik ook ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dankje, dat hoop ik ook ^^

    Ik wil mijn gedichten uitgeven maar ik ben zo bang dat de uitgeverij het afkeurd!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”