• Ik ben enorm bang nu. Bang dat mijn hond een aanval krijgt, bang dat er iets kan gebeuren. Mijn ouders zijn om tien uur terug. Maar het bange gevoel gaat niet weg.....ik voel me zo onrustig. Wie kan me helpen?:[


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Ach meid ik ken het gevoel. Ik heb de laatste tijd zoveel stress en angst, en ik weet niet eens waarom..
    Kop op, er zijn altijd mensen die het erger hebben!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Neem een bad ofzo, altijd rustgevend! c:

    Directionem schreef:
    Neem een bad ofzo, altijd rustgevend! c:

    Dan komt er brand, en moet je in je blote nakie naar buiten. (cat)
    Ik ken het hah. Zet een leuke film op en de tijd vliegt voorbij. Succes iig..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Deadwish schreef:
    (...)
    Dan komt er brand, en moet je in je blote nakie naar buiten. (cat)
    Ik ken het hah. Zet een leuke film op en de tijd vliegt voorbij. Succes iig..[/quote

    Wait wut? Hoezo kan je huis dan in de fik vliegen?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 20:40 ]

    Directionem schreef:
    Deadwish schreef:
    (...)
    Dan komt er brand, en moet je in je blote nakie naar buiten. (cat)
    Ik ken het hah. Zet een leuke film op en de tijd vliegt voorbij. Succes iig..[/quote

    Wait wut? Hoezo kan je huis dan in de fik vliegen?


    Dunno, plotseling? Dat kan 's nachts toch ook gebeuren? :') Well, zo denk ik dan altijd. In bad als er niemand thuis is? noh. Slapen als er niemand thuis is? noh. I'm such a pussy. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Deadwish schreef:
    (...)

    Dunno, plotseling? Dat kan 's nachts toch ook gebeuren? :') Well, zo denk ik dan altijd. In bad als er niemand thuis is? noh. Slapen als er niemand thuis is? noh. I'm such a pussy. (krul)



    Lol ik heb ook altijd dat ik niet in kamers wil komen waar er geen licht brand als er niemand thuis is.. :')

    Oh, ik had dat vroeger ook altijd. Maar skype anders met een vriendin ofzo? (:

    Welch schreef:
    Oh, ik had dat vroeger ook altijd. Maar skype anders met een vriendin ofzo? (:

    Ik zit nooit op Skype haha maar ik ga de muziek keihard aanzetten en meezingen (kan anders nooit) (wink)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Drogo schreef:
    Ach meid ik ken het gevoel. Ik heb de laatste tijd zoveel stress en angst, en ik weet niet eens waarom..
    Kop op, er zijn altijd mensen die het erger hebben!

    Ja dat weet ik maar bang zijn is zo vervelend:3


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Verruil de angst voor vertrouwen.
    Klinkt als iets dat rechtstreeks van een psycholoog vandaan komt maar het heeft mij best veel geholpen. Er zijn zoveel dingen die mis kunnen gaan, maar anderzijds gaan er ook heel veel dingen goed. Juist zoveel dingen gaan goed dat we er niet tegen kunnen dat dingen misgaan en daar gauw over klagen of bang voor zijn. Bekijk 't zo: je moet nu nog een uur wachten, maar aan de andere kant heb je er wellicht al een paar uur op zitten waarin niks vervelends is gebeurd :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Verruil de angst voor vertrouwen.
    Klinkt als iets dat rechtstreeks van een psycholoog vandaan komt maar het heeft mij best veel geholpen. Er zijn zoveel dingen die mis kunnen gaan, maar anderzijds gaan er ook heel veel dingen goed. Juist zoveel dingen gaan goed dat we er niet tegen kunnen dat dingen misgaan en daar gauw over klagen of bang voor zijn. Bekijk 't zo: je moet nu nog een uur wachten, maar aan de andere kant heb je er wellicht al een paar uur op zitten waarin niks vervelends is gebeurd :].


    Dat klopt! En ze zijn BIJNA hier dus....:)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Waarom niet gewoon home alone kijken op rtl4?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Waarom niet gewoon home alone kijken op rtl4?

    Ik vind dat jongetje iritant3:


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Wees gerust. Alles beter dan een ex die je bedreigt en je wilt vermoorden. Wil je toevallig van situatie ruilen? *knippert heel hard met haar oogjes*
    Heb je het wel overleefd btw? ^^


    Bad decisions make good stories.

    Maak je geen zorgen c:. Ik ben bijna elke week alleen thuis en er is nog nooit wat gebeurd :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor