• Ik wil dus met kerst frambozen bavarois gaan maken en heb ook al een recept gevonden,
    alleen zag ik net een reactie met "en de gelatina?" en dat zette me aan het denken.
    Want de bavarois recepten die ik zag bevatten inderdaad gelatine en deze niet.. ;l

    Dus iemand die er misschien verstand van heeft? Een bavarois deskundige die mij kan helpen?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niemand? D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat je het misschien stijf moet kloppen, zonder dat de gelatina er in zit.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik denk dat je het misschien stijf moet kloppen, zonder dat de gelatina er in zit.:3


    Zou dat de reden zijn dat de gelatine is weggelaten?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als het er niet staat heb je het ook niet nodig, lijkt me. Ga anders op zoek naar een recept dat wél gelantine bevat, dan weet je het tenminste zeker :'D. Al lijkt het me sterk dat ze het zijn 'vergeten', of zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Endure schreef:
    (...)

    Zou dat de reden zijn dat de gelatine is weggelaten?

    Ik denk het.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Druella schreef:
    Als het er niet staat heb je het ook niet nodig, lijkt me. Ga anders op zoek naar een recept dat wél gelantine bevat, dan weet je het tenminste zeker :'D. Al lijkt het me sterk dat ze het zijn 'vergeten', of zo.


    Die bevatten allemaal amaretto en wodka, bah :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.