• Die leuk zijn, om te oefenen voor mijn spaans luistertoets. Dus wel graag de spaanse titels, en / of een link waar ik die film kan bekijken. Ik wil ze wel echt in het spaans kijken en het liefst ook nog zonder engelse ondertiteling.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Wat moet de wereld toch zonder Wikipedia ? Hahha, ik weet niet of er iets bij zit maar het is een waslijst.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:44 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik weet er eentje =D
    La Habitación de Fermat^^
    T gaat over 4 wiskundigen die worden opgesloten in een krimpende kamer ofzo, anyway hij schijnt best spannend enzo te zijn^^ ik heb hm zelf niet gezien^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ken er eentje, volgens mij heette die.. de 4e verdieping. Ik zal het even opzoeken, 't kan namelijk ook een franse geweest zijn.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb vandaag Biutiful gezien met school. Hij speelde zich af in Barcelona.
    Maar wees gewaarschuwd, je wordt depressief van die film.. -_-


    Let the Night embrace you

    We hebben tijdens Spaanse een keer Valentin gekeken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sagitta schreef:
    Ik heb vandaag Biutiful gezien met school. Hij speelde zich af in Barcelona.
    Maar wees gewaarschuwd, je wordt depressief van die film.. -_-


    Die zouden wij ook nog gaan kijken, ik werd al moe van het beginstukje haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik had vorig jaar naar Los ojos de Julia gekeken samen met mijn zus.
    Het is wel een thriller en de helft van de film heb ik niet eens meegekregen omdat ik een angsthaas ben. Mijn zus zegt dat het wel meeviel. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    El laberinto del fauno (Pan's Labyrinth in het Engels) vond ik zelf een hele mooie film.
    Alatriste was ook wel leuk als je van dat soort films houd.

    En verder lijken deze Spaans talige films me ook leuk, alleen heb ik nog geen tijd gehad om ze te bekijken:
    El Secreto de sus ojos
    Todos tenemos un plan
    La piel que habito

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 1:12 ]

    Pan's labyrint keken we bij spaans, maar ik heb de tweede helft gemist omdat ik ziek was.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sagitta schreef:
    Ik heb vandaag Biutiful gezien met school. Hij speelde zich af in Barcelona.
    Maar wees gewaarschuwd, je wordt depressief van die film.. -_-


    •*• Lululu •*•

    Wij hebben van de week een Spaanstalige film gekeken, al weet ik bij God niet meer hoe die heet. Het ging over twee mensen (een jongen en zijn oom) die door de Latijns-Amerikaanse gingen rijzen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Op deze site kun je series kijken die gesychroniseerd zijn naar het Spaans. En er staan ook een aantal films op..
    Succes!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Rec is een spaanse film, geloof ik.


    If we had not a soul, music would have created it.

    imlove schreef:
    Op deze site kun je series kijken die gesychroniseerd zijn naar het Spaans. En er staan ook een aantal films op..
    Succes!


    Super handig, dankje xxx


    Aan niets denken is ook denken.

    Hablo un poco de español, pero no conozco peliculas españolas. Perdona.
    Vertaling: Ik spreek een beetje Spaans, maar ik keen geen Spaanse films. Sorry! Succes met zoeken nog!


    Bad decisions make good stories.