Endure schreef:
Zelfs ik met mijn slechte conditie van niks en inspanningsastma en dan zonder mijn medicijnen te gebruiken haal ik nog trap 5,
dus trap 3 is wel dramatisch slecht, als ik jou was zou ik me zorgen maken en gaan hardlopen ofzo.
Ps. Best wel een aanstellers hier, of jullie zetten iig niet door of jullie moeten je serieus zorgen maken om je conditie o_O
Sorry, maar dit vind ik best wel heel erg bot (en enigszins kwetsend). Er zijn best veel mensen die moeite hebben met het behalen van trap drie, en dat ligt niet aan aanstellerij of een gebrek aan doorzettingsvermogen. Sommigen hebben inderdaad geen geweldige conditie, maar er zitten er ook tussen die gewoon wat moeite hebben met sport om een andere reden. Niet zomaar alle mensen over één kam scheren; gewoon omdat jij iets kan, betekent het nog niet dat anderen dat ook horen te kunnen.[/rant]
Excuses voor de snibbigheid, maar ik kan er echt niet tegen als mensen die niet goed zijn in sport een negatieve stempel krijgen puur omdat ze iets niet kunnen. Jakkes. (no_chears)
OT; ik loop altijd tot ik echt niet meer kan (dat je het gevoel krijgt dat je longen bloeden, dat je helemaal aan het trillen bent en er tranen in je ogen staan). Meestal is dat ongeveer trap drie of vier.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.