• Sorry als hier al een topic over is.

    Dus, wie is er nog meer maandag naar Muse geweest in het Ziggo Dome? ;D
    Ik was er, en ik vond het helemaal fantastisch! Echt, Muse is de beste band die ik ooit live heb gezien. =D
    Ik vond het vooral super dat ze Sunburn hebben gespeeld en Knights of Cydonia was ook echt super.
    Ook toen ze opkwamen begon ik echt te huilen, zo blij was ik. :Y)
    Opzich stond ik best goed, een beetje schuin vooraan en hoewel ik best wel klein ben, kon ik het nog vrij goed zien. ^^
    Wat vonden jullie ervan? *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben er niet geweest, maar zou er echt graag willen zijn.
    Zijn ze live goed? (sommige artiesten gaan live zo vals zingen en schreeuwerig doen, en dat vind ik zo vreselijk)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ik ben er niet geweest, maar zou er echt graag willen zijn.
    Zijn ze live goed? (sommige artiesten gaan live zo vals zingen en schreeuwerig doen, en dat vind ik zo vreselijk)

    Ja. Ik ben niet geweest, maar ik heb ze bij de afsluiting van de Olympische Spelen live gezien (op tv) en ze zijn zeker goed ^^

    OT: Ik had wel een kaartje, maar die heb ik weggeven, want ik heb nu proefwerkweek en ik had net een toets op dinsdag waar ik verschrikkelijk slecht in ben (natuurkunde).
    Ik vind het wel jammer, maar ja, volgende keer beter! ^^
    Maar mooi dat jij het leuk heb gehad ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    En vriendin van mij is geweest en ze vond het helemaal geweldig ;d


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Ja. Ik ben niet geweest, maar ik heb ze bij de afsluiting van de Olympische Spelen live gezien (op tv) en ze zijn zeker goed ^^

    OT: Ik had wel een kaartje, maar die heb ik weggeven, want ik heb nu proefwerkweek en ik had net een toets op dinsdag waar ik verschrikkelijk slecht in ben (natuurkunde).
    Ik vind het wel jammer, maar ja, volgende keer beter! ^^
    Maar mooi dat jij het leuk heb gehad ^^


    Ah, dat heb ik ook altíjd. Als er eens een concert is waar ik heen wil staat valt die dag midden in de proefwerkweek. En in ath 6 zijn proefwerkweken toch wel even belangrijk..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik was er ook, het was zo super super vet! ;D
    Ik had al hoge verwachtingen van ze, maar het was echt tien keer beter dan ik had verwacht. omg. ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lexus schreef:
    Ik ben er niet geweest, maar zou er echt graag willen zijn.
    Zijn ze live goed? (sommige artiesten gaan live zo vals zingen en schreeuwerig doen, en dat vind ik zo vreselijk)


    Ze zijn hééééééél goed live! Echt waar! De beste band die ik live heb gezien. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Screenager schreef:
    Ik was er ook, het was zo super super vet! ;D
    Ik had al hoge verwachtingen van ze, maar het was echt tien keer beter dan ik had verwacht. omg. ;D


    JA HÈ? ;D Waar stond jij ergens?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Was er niet bij. Jealouss!


    ars moriendi

    Ik was ook geweest, vond het echt heel erg cool! Ook met die piramide, super mooi gedaan.
    En stond ook best voor aan, wat eigenlijk per ongeluk was, want we dachten dat we veel te laat waren haahah. Jammer genoeg stond er wel een lang iemand voor me :(


    As travars

    Parachutes schreef:
    (...)

    JA HÈ? ;D Waar stond jij ergens?

    Uhmmm ik stond ergens redelijk in het midden en dan net iets meer vooraan dan de helft, denk ik :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hypocrates schreef:
    Ik was ook geweest, vond het echt heel erg cool! Ook met die piramide, super mooi gedaan.
    En stond ook best voor aan, wat eigenlijk per ongeluk was, want we dachten dat we veel te laat waren haahah. Jammer genoeg stond er wel een lang iemand voor me :(

    jaaaa echt he, zonder die piramide had ik niets gezien gewoon. Bij mij ook indeed, direct voor mij stond een meisje met een irritante paardenstaart, en daarvoor stond een rij lange mensen. Sighs. Maar toen ging iedereen dansen en had ik zo'n chille plek. Ik had ruimte en kon iig de piramide zien, dat vond ik al heel wat. Het podium kon ik niet zien, alleen heel afentoe


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik was er ook!
    Oh my, wat was het geweldig! Ik moest ook bijna huilen haha. Ik had gewoon al jaren naar dat moment uitgekeken en toen ik er was besefte ik het pas echt dat ik ze eindelijk ging zien zeg maar. En toen waren ze ook nog eens tien keer beter dan ik had gedacht! Sowieso had ik niet verwacht dat ze New Born gingen spelen, maar dat deden ze toch! Dat is mijn favoriete nummer, dus ik was zoooo blij! Time is Running out en Plug in Baby waren ook zo geweldig live! Alles eigenlijk wel! Ik had de dag erna geen stem meer, en zoveel spierpijn haha!

    Ik had btw een staanplek en stond ergens links voorbij het midden. :'D