• Wat voor een cijfer zou je hiervoor geven & zou je haar doorlaten gaan in een auditie? (dit ben ik niet btw )



    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ben sowieso geen fan van het concept om kinderen in een talentenjacht te proppen. Niet alleen omdat die kinderen in veel gevallen geen idee hebben waar ze aan beginnen en soms niet op vrijwillige basis mee zullen doen, maar ook omdat hun stem gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld is voor zoiets. Dat is wat je ook hoort bij dit meisje. Ze zal met wat oefening misschien best een goede zangeres kunnen worden, maar dit is ze nu echt nog niet. Haar stem is daar gewoon nog niet klaar voor.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ze kan wel echt mooi zingen.

    Madonna schreef:
    Ik ben sowieso geen fan van het concept om kinderen in een talentenjacht te proppen. Niet alleen omdat die kinderen in veel gevallen geen idee hebben waar ze aan beginnen en soms niet op vrijwillige basis mee zullen doen, maar ook omdat hun stem gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld is voor zoiets. Dat is wat je ook hoort bij dit meisje. Ze zal met wat oefening misschien best een goede zangeres kunnen worden, maar dit is ze nu echt nog niet. Haar stem is daar gewoon nog niet klaar voor.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ze heeft wel iets, met een beetje oefen zal het mischien wel dor gaan denk ik.


    If you can dream it, you can do it❤️