Op dit moment ben ik in een rouwstemming omdat mijn lieve schat een verkoudheid heeft opgelopen. Nee, ik bedoel hiermee niet mijn vriendje of iets, maar mijn laptop. Er staat een virus op die er voor zorgt dat ik niet meer op internet kan. Waarschijnlijk is hij toen ik gisteren aan het tumblr'en was meegekomen met een plaatje meegekomen en toen geeft hij zich genestelt tussen mijn SA's en Sherlock plaatjes. Mijn vader is op dit moment gelukkig wel het virus aan het verwijderen, maar ik ben bang dat hij tussen mijn bestanden moet kijken ("nee, papa, open maar niet die map met Johnlock!" ), of dat er iets weg is. Grom... En het is nog wel mijn eigen schuld omdat ik zelf niet goed in de gate had gehouden wanneer mijn virusscanner was afgelopen.
Ik hoop dat dit bericht een wijze les is voor jullie allen. Doe het veillig en doe het altijd met een bescherming! (Ik heb het over internetten)
Zo, dat ben ik kwijt. Bedankt voor het lezen. Hebben jullie oom wel eens vervelende dingen qua virussen meegemaakt?
[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:32 ]