• Hoi!

    Ik heb even hulp nodig en ik vroeg me af of sommige van jullie me zouden willen helpen. Het betreft een cover voor een nieuw verhaal dat ik op dit moment aan het schrijven ben. Jullie zien vast wel die bovenstaande cover. Ik zou deze graag iets anders zien.

    Hermoine staat een klein beetje in de weg op die foto, aangezien het een OC-karakter is. Zou dus iemand zijn vakkundige kunsten willen bovenhalen en haar voorzichtig en netjes verwijderen? En gewoon die plaats zwart maken zoals de rest op de cover? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.

    De persoon die de mooiste cover heeft gemaakt krijgt 5 credits, gewoon om jullie te stimuleren. Ik kies een cover eind december, rond de 26ste, 27ste. Alvast bedankt voor wie moeite wil doen!

    Link: Link foto

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 13:29 ]

    Hmm, ik kan nu wel een kleinigheid van Photoshop, maar dit zou ik niet kunnen, sorry ):


    If I were once a planet, you were the axis

    Oh ik wou dat ik het kon, maar ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik ga wel je story lezen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga het proberen, weet niet of het me gaat lukken, weet ook niet hoe het moet, maar probetn kan (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    I'm gonna tryC:


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik heb even snel iets geprobeerd.


    hier is de link.


    live, love, learn, try, believe.

    Ik denk niet dat het mogelijk is, eigenlijk. Hermiones hoofd staat onder de letters en dan zou je die ook moeten wegdoen, je kunt het best gewoon een nieuw cover maken;


    If I were once a planet, you were the axis

    Anemophobia schreef:
    Ik denk niet dat het mogelijk is, eigenlijk. Hermiones hoofd staat onder de letters en dan zou je die ook moeten wegdoen, je kunt het best gewoon een nieuw cover maken;
    Ik heb daar ook al aan zitten denken. En om nog maar over die lijntjes te zwijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    ? :Y)


    If I were once a planet, you were the axis

    Netjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OMG. Ik hou van je oke. Die is eigenlijk echt perfect.

    Ik wil het wel proberen. Die streepjes maken het een beetje lastig, maar ik zal een poging wagen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maeva schreef:
    OMG. Ik hou van je oke. Die is eigenlijk echt perfect.

    Okies, moest je nog iets willen veranderen, je weet me te vinden.


    If I were once a planet, you were the axis



    Dit zou hem zijn zonder Hermione, met streepjes. Maar die nieuwe cover ziet er eigenlijk wel leuker uit vind ik. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Groter


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik zie dat er al twee hele mooie covers zijn gemaakt dus ik skip hem :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.