• Hooii iedereen ,,

    Ik koop elke woensdag de joepie .

    Nu ik ging die halen en kwam thuis ( kwas met de fiets ) en bladerde door . Totdat ik een stukje zag staan wat echt niet mooi is van Bill en Tom.

    Ze zouden als sinds vorig jaar december een vriendin hebben ( een lief ) . Dus hebben ze eigenlijk gelogen tegen ons want Bill zei toch is : Ik zou mijn vriendin nooit verbergen . Dus ik weet niet goed .

    Ik zeg dat ze dat al lang ondekt hadden als ze al van vorig jaar een vriendin hebben . maar mijn moeder zegt dat ze dat wel goed kunnen verbergen ! Wat denken jullie ?

    Ik weet het niet hoor, volgens mij kun je dat niet zo makkelijk verbergen, maar we zullen zien hé, eigenlijk heb ik de joepie nooit echt een betrouwbare bron gevonden, maar het kan natuurlijk wel

    bill had gezegt: als ik een vriendin heb zou ik dat gelijk zeggen en trouwens ik kan het dan ook niet veel verbergen

    dus eerlijk gezegt geloof ik het niet:'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    zie Tom en Bill al 'verkeren' met twee Franse meisjes? zij kunnen geen Frans en Fransmannen kunnen moeilijk Duits en Engels!!
    Dus ik denk dat het NIET waar is hoor. en op dat filmpje van coldplay hun concert zie ik die twee toch niet hoor!!


    Let me be me...

    ö ik ga de joepie sewwes halen

    Nou de joepie ligt hier duss ook naast mij ik was eerst ook aan het doorbladen en ineens dat stukje ik zo vn: Wtf !!!... nou goed voor hun dat ze iemand hebben gevonden ik gun het ze(A)
    Maar als ik dan verder denk geloof ik er niet veel van .. ik bedoel als er geruchte gaan van celeberty's die een koppel vormen is daar meest een foto bij van dat ze samen met een meisje zijn .. nou die heb ik duss nog niet gezien en Tom & Bill worden letterlijk op de voet gevolgd duss zou dat wel opvallen en zoals je zegt zouden ze dat niet verborgen houden zeiden ze...en ik kan die link die in de joepie staat ook niet vinden hoor :s maja duss ik geloof er niet veel van ;)
    xXx

    Maar er is toch al eens iets geweest, dat Bill een vriendin zou hebben en dat waren ook maar geruchten acheraf xD

    komaan het stond in de Joepie
    DIKKE VETTE LEUGEN, dat is wat ik er van vind

    In die Joepie staan toch altijd leugens? :'3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dit topic bestaat al. ;)