• Vanavond is de finale! Op wie gaan jullie stemmen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Endure schreef:
    (...)

    Hij komt uit een boerengat, logisch dat iedereen daar gaat stemmen, haha. Dus dat is misschien niet helemaal eerlijk nee,
    maar ik vind wel dat hij het verdient. Ik vind hem veel beter dan Floortje en de andere die van Velzen op 't laatst nog in
    zijn team had ;l Allemaal van die piepmuizen, terwijl hij in het begin zoveel goede had.
    Plus ik vind het leuk dat je ziet dat hij zo geniet tijdens het optreden, haha, hij is altijd lachend aan het zingen :')
    Hij heeft niet de looks, maar wel de voice.

    Ik vind dat er niks mis is met zijn 'looks'. En ik kan je wel vertellen dat die stemmen niet alleen uit Friesland komen :'D Eigenlijk is het ook een beetje mijn favoriet om ik zelf ook in Friesland woon, zijn vriendin bij mij in 't dorp woont, ik bij hem op school zat enz, maar hij blijft zo lekker nuchter en inderdaad, je ziet hem genieten. Dat kan ik echt wel waarderen :Y) Als hij nog iets aan zijn uitspraak doet... 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ken Ivar nog van Idols in 2007. Had gehoopt dat hij ging winnen dus wel een beetje jammer dat hij 4e is geworden. Leona vond ik ook erg goed ze verdiende de eerste plek wel:) En die Johannes, die vindt ik echt helemaal niks:X


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik vond Ivar helaas niet zo goed ;l Toen ie The Script zong enzo vond ik hem goed en Nederlands ligt hem ook beter..
    Ik had gehoopt dat Johannes zou winnen, maar Leona verdient het ook :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    He bah, die Leona heeft gewonnen, ze heeft niet echt haar eigen sound ze lijkt qua stem op zoveel andere zangeressen en ze kan alleen maar gillen. Ik was voor Johannes ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind Leona nou ook niet bepaald the Voice hebben. En voor de volgende keer: laat geen ex-kandidaten toe, want ik word gek van die lui die steeds nóg een keer willen profiteren om alsnog beroemd te worden. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kvond het eigenlijk wel jammer dat Johannes niet heeft gewonnen :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb 2x op Ivar gestemd en toen hij eruit lag 6x op Johannes. (: Eigenlijk deed mijn vader Johannes, want hij vond dat Trijntje er te zeker van was dat Leona ging winnen en hij wilde het gezicht van Trijntje zien als Johannes ging winnen en we komen zelf ook uit Friesland. Fryslân Boppe! ^^
    Ik was voor Ivar heb gehuild bij Zij. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    Ik heb 2x op Ivar gestemd en toen hij eruit lag 6x op Johannes. (: Eigenlijk deed mijn vader Johannes, want hij vond dat Trijntje er te zeker van was dat Leona ging winnen en hij wilde het gezicht van Trijntje zien als Johannes ging winnen en we komen zelf ook uit Friesland. Fryslân Boppe! ^^
    Ik was voor Ivar heb gehuild bij Zij. (':


    Ik vond Trijntje nogal bitcht=en tegen Johannes, alsof hij het niet waard was in de finale te staan.. ;l
    En dat terwijl hij zo gegroeid was! Zijn uitspraak en zang waren er echt op vooruit gegaan,
    en Leona was al goed en was ook niet erg gegroeid enzo. Plus zij zong altijd al als
    achtergrondzangeres.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niks gaat boven een nuchtere Fries. :Y) Johannes verdiende de tweede plek wel wat mij betreft. Heb niet gestemd. En achja, Leona was denk ik wel de beste zangeres. Anywayz, mensen die een talentenjacht winnen komen uiteindelijk ook geen drol verder.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben voor Cassadee Pope.


    SLOAN.

    Slither schreef:
    Niks gaat boven een nuchtere Fries. :Y) Johannes verdiende de tweede plek wel wat mij betreft. Heb niet gestemd. En achja, Leona was denk ik wel de beste zangeres. Anywayz, mensen die een talentenjacht winnen komen uiteindelijk ook geen drol verder.

    Ik ben van mening dat 't ook beter is dat hij 2e is geworden :'D Hij hoort niet thuis in dat 'showbizzwereldje', dat zou hem alleen maar veranderen, denk ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind Trijntje altijd zo'n heks met haar make-up haar en kleding.
    Ik heb het niet gekeken aagnezien ik gala had maar ik mag Leona niet. gewoon omdat ze al een zangcaarriere heeft.
    gun het ook eens mensen die de kansen niet hebben gehad en niet omdat hun de kansen laten schieten.

    ik was voor ivar, hij was zo schattig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Ik ben van mening dat 't ook beter is dat hij 2e is geworden :'D Hij hoort niet thuis in dat 'showbizzwereldje', dat zou hem alleen maar veranderen, denk ik.

    True, het is leuker als hij gewoon met vrienden in een bandje optreed en zichzelf blijft.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vond die Barbara super, maar die lag er al uit. Van de finale vond ik nou niemand echt geweldig :/

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 19:36 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Faults schreef:
    Ik ben voor Cassadee Pope.


    Cassadee is gewoon geweldig! maar zij doet mee aan The Voice USA Het is jammer dat zoveel mensen haar gewoon al af gaan kraken omdat ze succes had met Hey Monday, want ze verdient echt een veel groter publiek!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.