• Ik had net per ongeluk de sneltrein naar Leeuwarden genomen i.p.v. de stoptrein ._. Thank god stopte de trein ook nog in buitenpost anders was ik nu nog niet thuis geweest denk ik.

    Iemand anders die wel eens in de verkeerde bus of trein is gestapt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jep, naar Ter Apel..


    Vatican Cameos

    Ik neem nooit de bus of de trein, dus nee. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jup. Wel eens in de sneltrein naar Groningen (vanuit Zwolle) in plaats van de stoptrein... Pff, verschrikkelijk.


    I am an idiot, I move.

    Was maar naar Leeuwarden gekomen, dan had ik je misschien gezien! ;p Niet dat ik je ken. xd En nee, is me nog niet overkomen geloof ik..


    You are beautiful, you are love.

    Nee, geen last van gehad. Wel eens gedacht dat ik in de verkeerde zat en daardoor in paniek geraakt en onnodig een trein uit gerend. Maar voor de rest, nope.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Nee, geen last van gehad. Wel eens gedacht dat ik in de verkeerde zat en daardoor in paniek geraakt en onnodig een trein uit gerend. Maar voor de rest, nope.


    HAHAHAHAHA :')

    Nee, heb ik nooit gehad. Ik ben een baas :Y).


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, bij mij stonden er twee treinen tegen elkaar aan in zwolle. Op spoor A, ging de trein waar ik in zat, en spoor B ging de trein waar ik in moest zitten. Super handig. Moesten voor school naar een activiteit dinges, halve klas zat diehard in de verkeerde trein. Leukleuk. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Vagebond schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA :')

    Nee, heb ik nooit gehad. Ik ben een baas :Y).

    Nee, jij gaat gewoon nooit met de trein. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nog nooit ;D Ik ga bijna nooit met de bus.. en er gaat maar 1 soort trein tussen Veendam - Groningen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deadwish schreef:
    (...)
    Nee, jij gaat gewoon nooit met de trein. (cat)


    Klopt klopt, maar wel met de bus. :') Foei, Kimmie, dat hoor je toch wel van me te weten. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Leeuwarden is ook erg leuk hoor! Snap dat je erheen wilt! Haha, jk!
    Maar ehh zoiets.. Ik heb een keer vastgezeten in een trein, met een vriendin van me. Hij stopte, maar we dachten dat hij verder zou gaan, dus we bleven zitten. Ging 't licht uit, zei die vriendin; 'Dat is stroombesparing, gebeurt vaker'. Nou, niet dus, haha!

    Ik haat openbaarvervoer, omdat ik altijd faal in weten welke trein/bus ik in moet gaan c:
    Ben niet echt vaak in de verkeerde gestapt, ik volg in het algemeen gewoon zonder na te denken m'n vrienden x'D. Wel een paar keer de bus genomen die niet stopt in mijn wijk, waardoor ik een kwartier moet lopen.


    i put the fun in funeral

    Nee, elke trein stopt iin Hengelo :Y)
    En ik had wel eens toen ik met iemand naar Rotterdam moest, dat de trein ging opsplitsen in twee kleinere treinen en dat we toen dachten dat we in het verkeerde gedeelte zaten. Anders waren we naar Den Haag gegaan :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Een keer bij een overstap, dacht dat het een sprinter was, bleek het een intercity. En ik maar verbaasd kijken dat hij mijn station voorbij gaat. Gelukkig stopte hij op het station erna!


    SLOAN.

    Ja, toen kwam ik aan de andere kant van Zwolle uit terwijl ik een er een afspraak stond met de psycholoog.. ;x


    26 - 02 - '16