• Eh, hai, moet dit hier? :'D *twijfelt*
    Zouden jullie alsjeblieft willen stemmen? Twee seconden van je tijd. Dankjewel!
    [url] http://getthelondonlook.538.nl/deelnemers/?p=370[/url]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 13:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb weer gestemd c:
    Tot waarneer kun je eigenlijk stemmen?


    •*• Lululu •*•

    Het lijkt net of degene die op dit moment op één staat geen kleren aan heeft..


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik heb weer gestemd c:
    Tot waarneer kun je eigenlijk stemmen?

    Tot de 20e c:

    En hahaha, ja, nu je het zegt. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mallory schreef:
    Het lijkt net of degene die op dit moment op één staat geen kleren aan heeft..

    Haha, nu je het zegt...:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Weer voor je gestemd vandaag ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Thanks Jaimes <3.
    Ik sta weer op de zevende plek. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zolang ik het niet vergeet, stem ik ook wel iedere dag voor je. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben nu bij mijn vader dus ik ga hier ook weer stemmen! ^^ via mobiel en via laptop als dat lukt :3 en ook via het onbeveiligde netwerk van de buren ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb gestemd, echt een mooie foto trouwens en past helemaal bij het merk door dat ietwat pruilende mondje wat je trekt


    Aan niets denken is ook denken.

    Heb gestemd. Ondanks duckface :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik heb opnieuw gestemd c:
    Iedereen moet gaan stemmen, ik zou het echt cool voor je vinden als je zou winnen c:


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Ik heb opnieuw gestemd c:
    Iedereen moet gaan stemmen, ik zou het echt cool voor je vinden als je zou winnen c:

    < 3333
    Dankjewel!
    Haha, ja, ben al bezig op school en facebook, lol. :'D Maar sommige mensen lijken uit het niets te komen daar, in de top 5. Lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gestemd, hoewel ik ook wel vind dat degene die nu op de eerste plek staat, dat verdiend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Gestemd, hoewel ik ook wel vind dat degene die nu op de eerste plek staat, dat verdiend.

    Ja, ze is echt een heel mooi meisje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Opnieuw gestemd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.