• Omg, ik ga even slijmen hoor :9~, want ik heb zo'n superlief vriendje :Y)
    Ik hou dus heel veel van wasberen (bijzaak lol) en van piraten, zeemeerminnen, VOC, EIC, POTC.. eigenlijk alles wat dus met zee te maken heeft interesseert mij.
    En ik vertel dus altijd hoe geweldig ik dat vindt tegen hem en dus had hij als suprise een schip gemaakt bemand door kleine mini-wasberen.. Omg ik vondt het echt zo super lief!

    Nouja, genoeg geslijmd. Heeft iedereen een leuke sinterklaas avond gehad? wat hebben jullie gedaan, ook suprises? :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aaahw! Tsja, vriendjes zijn nu eenmaal schatten. Daar ga je niet omheen kunnen..
    Maar mijn oma had me eerst drie nep-sjaals gegeven alvorens ik de echte kreeg. En daarna nog eens een boek.. Pff..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg, geweldige surprise :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat lief! Zal er waarschijnlijk wel grappig uitgezien hebben, allemaal wasbeertjes als coole piraten. :'D

    Mijn vriendinnetje (die eigenlijk niet mijn vriendinnetje is maar gewoon een vriendin, maar laten we even in het lieve-vriend(in)-kader blijven) heeft een TARDIS (ruimteschip uit Doctor Who) voor me gemaakt met daarin een banaan en een cadeautje. Ik vond het prachtig, maar mijn hele klas bleef een beetje hangen bij de vraag 'waarom een banaan?'. Niet iedereen begrijpt de fandomgrapjes. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Geen suprises maar wel pakjesavond
    Gezellig met mijn familie en ontzettend verwend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awesomeness!

    Ik heb gisteren pakjesavond gevierd (jup, beetje laat) en heb hele toffe dingen gekregen (:
    Vorige werk heb ik 't met vriedndinnen gevierd met surprises. Zelf heb ik een hele toffe telephone booth gemaakt (al zeg ik hetmzelf) en ik heb een badeendje(als surprise) gekregen, want die spaar ik ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran