• Belgen +1
    Nederlanders -1

We waren bij 452.

EDIT: Het is 2-0 voor de Nederlanders. Eens je de 0 of de 1000 bereikt hebt, krijgt het betreffende land/volk een punt bij en beginnen we weer bij 500. Er wordt dus NIET negatief geteld.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

449 -again.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

451 =)

450. Pfff.

Caution first, always.

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

@Patholoog: het is de bedoeling dat je in zulke spelletjestopics minstens 2 posts tussen de jouwe laat om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.

Scandal schreef:

@Patholoog: het is de bedoeling dat je in zulke spelletjestopics minstens 2 posts tussen de jouwe laat om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.

Oh, ik dacht maar één.
    Sorry..

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."