• Ik ga zo vragen aan mn ouders of m'n aanstaande vriend mag langs komen zaterdag.
    Ze hebben al eens nee gezegt en ben weer bang voor een nee dus ik durf het niet te vragen ik zit het steeds uit te stellen.
    ik heb eigenlijk een schop onder mn kont nodig dus wie geeft mij er eentje ??

    *kicks your ass*

    En voer ze anders eerst dronken? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    *kicks your ass*

    En voer ze anders eerst dronken? (:


    Mn pa kan goed tegen drank en mn ma mag niet drinken haha dat zal niet lukken

    Just ask it ;p Niets kan erger worden dan mijn situatie waarom mijn oudere broer overbeschermend is over mij en elk vriendje dat ik zou hebben met hem moet gaan praten.

    Je bent 17 en je ouders vinden dat je aanstaande vriend / een vriend langs komt. Dafuck.
    Gewoon proberen, you never know. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Je bent 17 en je ouders vinden dat je aanstaande vriend / een vriend langs komt. Dafuck.
    Gewoon proberen, you never know. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.


    Mijn vriend was al een paar keer bij mij geweest voordat het aan was, dus waarom zou het niet mogen? Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Mijn vriend was al een paar keer bij mij geweest voordat het aan was, dus waarom zou het niet mogen? Haha.

    Omdat jou vriend mocht langskomen toen het nog niet eens aan was, betekent niet dat het bij iedereen zo is. :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat jou vriend mocht langskomen toen het nog niet eens aan was, betekent niet dat het bij iedereen zo is. :')


    Dit probeer ik niet te zeggen? Wat ik wil zeggen is dat ik het niet snap van die ouders.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is volgens mij wel logisch dat er een reden voor is, maar goed.
    Gewoon vragen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gewoon doen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wie niet waagt, wie niet wint. Veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    Ehm ik snap niet dat je ouders het erg vinden als je zo open bent om je aanstaande vriend voor te stellen?


    ars moriendi

    Waarom zeggen ze 'nee'? Ik zou hem gewoon meenemen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."