• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:27 ]

    Iemand op school draagt er geloof ik weleens eentje en die is 16/17. Ik vind het eigenlijk wel kunnen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik droeg ze op die leeftijd eigenlijk ook al.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het wel kunnen maar je moet ze niet te vaak dragen en hij moet niet te strak zitten.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik vind het wel kunnen maar je moet ze niet te vaak dragen en hij moet niet te strak zitten.


    26 - 02 - '16

    Als je het op een leuke manier draagt lijkt het me geen probleem. c:


    You are beautiful, you are love.

    Hm okido ^^
    Ben benieuwd of m'n ouders het goedkeuren. :'D

    Mijjn zusje droeg ze toen ze 14 was, die ze dan over een shirt droeg fso XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon dragen als je dat wil. Als de anderen in jouw omgeving dat niet dragen, dan is dat hun keuze. :p

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:58 ]


    Take me to wonderland

    Korsetten zijn awesome. Als jij het leuk vindt, zou ik het gewoon doen. Moet kunnen, toch?
    Ik ken enkele meiden die het droegen op hun 15/16/17e. Just do it.


    Als je hem leuk vindt, waarom zou je hem dan niet dragen?


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Ikzelf draagt het niet ik wilde het wel maar vind ze zo duur.
    Leeftijd zou niet uit moeten maken als jij het leuk vindt moet je het gewoon doen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Degene naast wie ik nu zit draagt er een en die is 15. Dus ja, ik vind het wel kunnen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Persoonlijk vind ik het verschrikkelijke dingen, maar dat komt omdat de mensen die ze hier dragen niet echt eh .. het figuur ervoor hebben waardoor alles eronderuit wordt geplet.
    Anyways, ik vind 't niet te jong daarvoor hoor .. doe wat jij wil en trek je niks van andere mensen aan!


    To infinity and beyond •

    Ikzelf vind ze altijd heel mooi, maar kan ze zelf niet dragen omdat ik gewoonweg een te grote maat hebben, en meestal hebben ze mijn maat dus ook geen eens, dat vind ik echt ontzettend jammer. Maar als jij het wel kan dragen, dan zou ik het zeker doen. Ik denk niet dat je leeftijd je daarmee in de weg zit.


    Chaos is a ladder.

    Ik vind niet dat leeftijd veel te maken heeft met het dragen van korsetten, jij vindt ze mooi, dus dan moet je ze kunnen dragen. Daarbij vind ik -als je dat toch echt mee wilt tellen- dat er totaal niets mis is met je leeftijd om korsetten te dragen; gewoon lekker doen!


    Bad decisions make good stories.